أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۲۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
احتمالا برای لیگ برتر پانزدهم سرپرست جدیدی روی نیمکت تیم پرسپولیس خواهد نشست.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از جام نیوز، از زمانی که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد صحبت هایی مطرح شد مبنی بر اینکه علاوه بر کادرفنی قبلی، سرپرست تیم پرسپولیس هم تغییر کند.

 

در این رابطه اما خبرهای جدیدی به گوش رسیده است. گفته می شود بعد از بازی برگشت پرسپولیس مقابل الهلال در عربستان محمود خوردبین از سمت سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس کنار می رود تا فرد دیگری در این سمت قرار بگیرد.

 

از درون باشگاه پرسپولیس این طور شنیده می شود که احمدرضا عابدزاده دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران یکی از گزینه های جدی نشستن بر روی صندلی سرپرستی پرسپولیس است. حتی گفته می شود صحبت هایی هم در این باره با عابدزاده انجام شده و برانکو هم با این حضور مخالفتی ندارد.

 

البته موضوعی که مشخص است این است که نژادفلاح رضایت چندانی از عملکرد خوردبین ندارد اما موضوع مهمتر وظیفه سنگین سرپرستی در یک تیم است و عابدزاده شاید در این کار کمی بی تجربه باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها