کد خبر: ۳۱۶۲۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو در دربی به من مأموریت داد تا مانع بازیسازی کرار شوم.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از جام نیوز، احمد نورالهی در خصوص پیروزی تیمش در دربی 80 اظهار داشت: این بازی حساسیت و جذابیت خودش را داشت و خوشحالم از اینکه توانستیم با یک برد شیرین دل هواداران را شاد کرده و تا حدی ناکامی خود در لیگ را جبران کنیم. از طرفی این برد باعث خواهد شد با روحیه خیلی بهتری به مصاف الهلال برویم.

وی با اشاره به تقابلش با هافبک‌های استقلال یادآور شد: در این بازی مسئولیت من بیشتر دفاعی بود. با توجه به اینکه گابریل و کفشگری نبودند، محمد نوری یک خط جلوتر از من بازی می‌کرد و وظیفه من این بود که جلوی خط دفاع بازی کنم. همچنین قرار بود جاسم کرار را نیز از کار انداخته و مانع بازیسازی او شوم. خوشحالم از اینکه توانستم وظیفه خود را خوب انجام دهم و کادرفنی هم از عملکردم رضایت داشت.

هافبک جوان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود تکنیک خوبش کمتر در کارهای تهاجمی شرکت می‌کند، تصریح کرد: در فولاد یزد که بودم با آزادی عمل بیشتری بازی می‌کردم اما در پرسپولیس شرایط متفاوت است. اگر کفشگری در میدان باشد او عقب‌تر از من بازی می‌کند و تا حدی می‌توانم در کارهای تهاجمی شرکت کنم اما در غیر اینصورت باید جلوی مدافعان بازی کنم. در دربی هم به همین شکل بود اما با این وجود یکی دو استارت خوب زدم که در یکی از صحنه‌ها نتوانستم ارسال به موقعی داشته باشم.

نورالهی با تأکید بر اینکه از وجود کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس نهایت استفاده را می‌برد، خاطر نشان کرد: از روز اولی که آقا کریم آمد او نکات لازم را به من گوشزد کرد و همیشه تجربیات با ارزش خود را در اختیار من قرار می‌دهد. امیدوارم بتوانم از راهنمایی‌های آقا کریم که هم پست من بوده استفاده لازم را ببرم.

وی درباره بازی حساس تیمش با الهلال نیز تصریح کرد: این بازی شرایط خاص خود را دارد. الهلال برای همه ما تیم شناخته‌ شده‌ای است و از قدرت بالای این تیم آگاهی کامل داریم. باید تلاش کنیم در بازی رفت بهترین نتیجه را کسب کنیم تا در عربستان کار راحت‌تری داشته باشیم. پیروزی در دربی از نظر روحی خیلی به ما کمک کرد تا در شرایط بهتری به مصاف الهلال برویم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم یک روز خوب را در ورزشگاه آزادی رقم بزنیم.

هافبک جوان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که قراردادش با پرسپولیس تا چه زمانی است، گفت: من یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و با کمال میل در خدمت این تیم خواهم بود.

نورالهی با ابراز خوشحالی از دعوتش به تیم ملی، تأکید کرد: خوشحالم از اینکه در اولین سال حضورم در لیگ برتر توانستم نظر مثبت مربی بزرگی چون کی‌روش را به عملکرد خود جلب کنم اما متأسفانه به خاطر مصدومیت شدید نمی‌توانم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم.

وی در این باره افزود: متأسفانه قبل از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد کپسول مفصل کتفم دچار پاره‌گی شد و با کوچک‌ترین فشار دچار درد شدیدی می‌شود تا حدی که بعضی شب‌ها از درد نمی‌توانم بخوابم. با تشخیص پزشکان باید کتفم جراحی شود اما برانکو خواسته در دو بازی آینده تیم مقابل الهلال مثل دو دیدار قبلی تیم با درد شدید به میدان بروم و بعد از آن کتف خود را به تیغ جراحان بسپارم. در آن صورت به مدت دو ماه دور از میادین خواهم بود و نمی‌توانم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها