يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۶۳۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد نتیجه دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران تغییر نخواهد کرد
به گزارش پایگاه 598  به نقل از تسنیم، علی کفاشیان در سومین همایش دانش‌افزایی مربیان برتر فوتبال در خصوص این همایش اظهار داشت: دانش‌افزایی مربیان خیلی خوب است. پس از پایان لیگ برتر مربیان می‌توانند در این همایش‌ها تبادل نظر داشته باشند. این همایش‌ها دو جنبه دارد. نخست اینکه یکسری مدرسان بحث‌های جدیدی مطرح می‌کنند دوم اینکه مربیان کنار هم حضور خواهند داشت و هماهنگی خوبی ایجاد شده و می توانند در آینده تبادل نظر داشته باشند.

وی در خصوص اینکه صحبت‌هایی مبنی بر تجدید بازی تراکتورسازی نفت تهران در دقایق پایانی عنوان کرد: از حرف‌های جدید تعجب می‌کنم و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید. بازی در وقت قانونی پایان یافته و جام هم به اصفهان تعلق دارد. سپاهان قهرمان شده و هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: آن چیزی که باعث می‌شود پیگیری کنیم دو مسئله است. اول اینکه چه کسانی نتیجه سپاهان سایپا را در ورزشگاه اعلام کردند که باید با آنها برخورد شود و دوم اینکه اعلام کردیم داوری این دیدار را مورد بررسی قرار دهند که اگر قضاوت درست نبوده با داور برخورد شود اما نتیجه بازی به هیچ عنوان عوض نمی‌شود.

کفاشیان در خصوص اینکه گفته می‌شود پسر تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی نتیجه بازی سپاهان سایپا را اعلام کرده و آیا این موضوع توهین به شعور مخاطبان نیست، گفت: نمی‌شود گفت که با گفتن نتیجه توسط پسر تونی این مسئله اتفاق افتاده است. خود من تصور کردم بازی سپاهان سایپا با تساوی پایان یافته و خوشحال شدم که تراکتورسازی اول می‌شد، چون علاقه داشتم این تیم قهرمان شود. نیم ساعت قبل از مسابقه اینترنت و موبایل‌ها کاملا قطع شده بود و اسکوربورد ورزشگاه نیز نتیجه را نشان نمی‌داد.

وی  در این باره اضافه کرد: شایعه نتیجه تساوی سپاهان و سایپا توسط چند نفر به تماشاچیان منتقل شد و دهان به دهان پیچید. وقتی هم چند نفر خودشان بدانند که نتیجه غیر از این بوده نمی‌توانند 80 هزار تماشاگر چنین خبری انتقال دهند و فقط می‌توانند به اطرافیان خود نتیجه واقعی را منتقل کنند. بلندگوی ورزشگاه نیز در یک لحظه به تماشاگران اعلام می‌کند برای مراسم آماده شوید غافل از اینکه آنها منظورشان این بوده که برای قرعه‌کشی ایرانسل آماده شوند اما تماشاگران فکر می‌کنند منظور گوینده ورزشگاه مراسم جشن قهرمانی بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نایب قهرمانی را به تراکتور تبریک می‌گویم ادامه داد: به هر حال تراکتور نایب قهرمان شده و کسب این مقام کمتر از قهرمانی نیست. کسب سهمیه آسیا موفقیت بزرگی است. بابت این اتفاق به آنها تبریک می‌گویم، البته حتماً با خاطیانی که سعی در این داشتند که نتیجه بازی سپاهان و سایپا را غیرواقعی اعلام کنند برخورد خواهیم کرد. درباره مسئله داوری بازی نیز حتماً بازی را بازنگری خواهیم کرد تا اگر لازم باشد با داور برخورد کنیم، البته قطعاً این مسئله در تغییر نتیجه بازی تأثیرگذار نیست.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که چنانچه مارتین موتومبا بازیکن خارجی راه آهن قراردادش با این باشگاه مشکل داشته باشد، امکان تغییر نتیجه این تیم وجود دارد یا خیر گفت: پرونده مربوط به این بازیکن به کمیته انضباطی رفته و باید دید رأی چگونه است حتی اگر لازم باشد امکان تغییر نتیجه بازی ‌های این تیم نیز وجود دارد.

وی در واکنش به گزارش دیشب عادل فردوسی‌پور در جریان بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید و کنایه‌های این گزارشگر و اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر، تأکید کرد: اینکه گفته شود در ورزشگاه یادگار امام تبریز موبایل‌ها آنتن نمی‌داد را من قبول ندارم البته شاید چون ورزشگاه پر از تماشاگر بوده آنتن دهی موبایل‌ها دچار مشکل شده باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود چون تاج رئیس سازمان لیگ اصفهانی است در قهرمانی سپاهان نقش داشته، گفت: نه این موضوع ربطی به هم ندارد. ما در نشستی که با هیئت رئیسه داشتیم تصمیم گرفتیم برای شرکت در جشن قهرمانی راهی تبریز شویم چرا که 75 تا 80 درصد احتمال می‌دادیم قهرمان در تبریز مشخص شود اما این اتفاق رخ نداد. فوتبال جذابیتش این است که همه چیز در آخرین لحظه مشخص می‌شود در این قضیه هم دیدید 20 درصدی که احتمال می‌رفت سپاهان قهرمان می‌شود، رخ داد به عقیده من تراکتور به این خاطر قهرمانی را از دست داد که نتوانست بازی 3 بر یک برده را حفظ کند و شاید بازیکنان این تیم باید تلاش بیشتری می‌کردند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش به دبی رفته و اردوی تیم ملی استانبول برای تیم ملی قطعی شده است یا خیر تصریح کرد: کی روش دو روز دیگر از دبی می‌آید، ضمن اینکه اردوی استانبول نیز هنوز قطعی نشده است، البته کی‌‌روش برای هواخوری به ترکیه رفت  و در آنجا صحبت‌هایی نیز برای پیدا کردن محل مناسب برای اردوی تیم ملی در بشیکتاش داشت. ما هم جاهای دیگر را دیدیم که در نهایت نه ما و نه کی روش به تفاهم نهایی نرسیدیم در حال حاضر بازی تدارکاتی ایران با ازبکستان قطعی شده است و ضمن اینکه در ترکمنستان نیز بازی‌خواهیم داشت.

وی در پایان از احتمال دیدار دوستانه ایران و ژاپن خبر داد و یادآور شد: ژاپن قرار بود بازی خود با سوریه را در تهران برگزار کند اما این بازی قرار شد در عمان برگزار شود. نایب رئیس ژاپن قرار است به ایران بیاید و ما با او صحبت خواهیم کرد تا بعد از بازی ژاپن با سوریه آنها یک بازی هم با ایران انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها