أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۳۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی می‌گوید که قطعی ارتباط ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز صحت ندارد
به گزارش پایگاه 598  به نقل از تسنیم در خصوص اتفاقات دقایق پایانی دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران اظهار داشت: متأسفانه صحبت‌هایی از زبان علی کفاشیان و غلامرضا بهروان بیان شده که باید بابت این اظهار نظرها گلایه‌ای داشته باشم. آنها گفته‌اند از بلندگوی ورزشگاه اعلام شده تراکتورسازی قهرمان شده است که این مسئله اصلاً صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی افزود: در پایان بازی و زمانی که تماشاگران به زمین ریخته بودند از بلندگوی ورزشگاه اعلام شد که آنها به روی سکوها برگردند تا مراسم به خوبی برگزار شود. اصلاً صحبتی از برگزاری مراسم قهرمانی نشد و منظور از مراسم انتخاب برترین بازیکن میدان بود. نماینده سازمان لیگ به همراه اسپانسر قصد داشتند بهترین بازیکن زمین را انتخاب کنند و ما وظیفه داشتیم که این بازیکن را بیاوریم تا مراسم برگزار شود. اصلاً و ابداً اعلام برگزاری مراسم قهرمانی برعهده گوینده ورزشگاه نبود که قرار باشد از بلندگوی ورزشگاه چنین موضوعی اعلام شود و مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی، از تهران مجری آورده بودند.

تقیون درباره اینکه چه کسی شایعه تساوی دیدار سپاهان و سایپا را در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به راه انداخت، گفت: مسئولیت نیمکت تراکتورسازی با سرپرست تیم بود و او بهترین نفری است که می‌تواند در این خصوص پاسخ دهد. من چون درگیر برگزاری مسابقه و کارهای مربوط به این موضوع بودم، نمی‌دانم این شایعه از کجا آمد و چگونه گسترش یافت.

وی با رد کردن قطع وسایل ارتباطی در ورزشگاه یادگار امام (ره)، خاطرنشان کرد: بنده در دفتر کارم در ورزشگاه تلویزیون داشتم و به این دلیل که آنتن آن خراب بود، همکارانم از اینترنت بازی سپاهان و سایپا را تماشا کردند. ضمن اینکه شبکه سهند که شبکه استانی آذربایجان شرقی است به صورت زنده بازی دو تیم را پخش می‌کرد و به هیچ‌وجه ارتباط قطع نبود.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی که از او به عنوان جعبه سیاه این بازی یاد می‌کنند تأکید کرد: اینکه گفته شده اینترنت ورزشگاه قطع بوده و کسی از نتیجه بازی خبر نداشته، دروغ است. اینترنت ورزشگاه به خوبی فعال بود و تلویزیون هم بازی سپاهان و سایپا را نشان می‌داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
به نظر آقای ششگلانی کلا همه چی گل و بلبل بود و تا وقتی از خواب بیدار نشده بودن حتی مسی یه پنالتی رو مقابل تراکتور از دست داد !
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها