أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۳۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیر شبکه یک سیما گفت: احتمالا با برنامه‌ریزی انجام شده پخش سریال «معمای شاه» در صورت پایان تصویربرداری و تولید کامل آن از مهر ماه و پاییز آغاز شود.

به گزارش پایگاه 598، محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «معمای شاه»، هنوز باقی مانده است و به همین دلیل هنوز درباره پخش آن در سیما صحبت نشده است

وی افزود: پخش سریال‌ها در معاونت سیما تابع اداره کل امور نمایش است و گمان می‌کنم زمانی که به پایان تصویربرداری و مراحل فنی آن برسند بر روی زمان آن بحث می‌شود.

احسانی اضافه کرد: طبق روال و اعلام گذشته گروه تصویربرداری قرار است که برای ادامه کار خود به یکی از کشورهای خارجی بروند.

مدیر شبکه یک سیما یادآور شد:‌ احتمالا با برنامه‌ریزی انجام شده پخش سریال «معمای شاه» در صورت پایان تصویربرداری و تولید کامل آن از مهر ماه و پاییز آغاز شود.

داریوش ارجمند (دکتر وزیری) ، داریوش کاردان (امیرعباس هویدا)، احمد نجفی (رزم‌آرا)، امیرمهدی کیا (محمدرضا شاه)، عبدالرضا اکبری (سپهبد زاهدی)، دکتر قطب‌الدین صادقی (شاپور ریپورتر)، گیتی ساعتچی ( تاج الملوک)، رضا فیاضی (حسین فردوست)، چنگیز وثوقی (تیمور بختیار)، سیامک اطلسی (شاهپور بختیار) و ... از جمله بازیگران سریال هستند که در آن ایفای نقش می‌کنند.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی الف ویژه «معمای شاه» به‌کارگردانی محمدرضا ورزی، از سه‌شنبه، ۵ دی ماه سال گذشته در لوکیشن کاخ رضاشاه واقع در سعدآباد تهران آغاز شده بود.

«معمای شاه»، داستان زندگی محمدرضا پهلوی را در سه مرحله روایت ‌کند؛ مرحله اول از سال ۱۳۱۷ که همزمان با بازگشت او از سوییس است تا جدایی از ثریا، مرحله دوم و سوم نیز نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق، تا فرار او از ایران را دربر خواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به‌ تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی محمدرضا ورزی در ۴۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در حال تولید است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها