أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۳۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیرکل آموزش بعثه مقام معظم رهبری با بیان‌ اینکه آموزش مجازی حج از ۱۶ اردیبهشت‌ راه‌اندازی شده است، از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه زائران فرهیخته حج تمتع که تحصیلات تکمیلی دارند، خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 ، حجت‌الاسلام حمید احمدی در گفت‌وگو بافارس، در تشریح آخرین وضعیت آموزش زائران حج تمتع گفت: آموزش‌های زائران حج تمتع از اول اردیبهشت‌ با هدف آمادگی روحی، معرفت‌افزایی و انجام درست مناسک حج آغاز شده است و برای زائران مدینه قبل 10 جلسه و برای زائران مدینه بعد 12 جلسه آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: سرفصل‌های آموزشی و وسائل کمک‌آموزشی از قبیل نرم‌افزارها، ماکت‌ها و نقشه‌های مورد نیاز تهیه شده است و در اختیار کارگزارن قرار گرفته است. این جلسات تا اول ذی‌القعده ادامه دارد.

مدیرکل آموزش بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد: برخی از افراد به دلیل مشغله فراوان نمی‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و همچنین برخی هم به دنبال استفاده بیشتر از کلاس‌ها هستند. به همین منظور سامانه آموزش مجازی در دو حوزه بسته‌های الکترونیک و کلاس‌های آنلاین از 16 اردیبهشت‌ راه‌اندازی شده و متقاضیان می‌توانند به آدرس الکترونیکی amoozesh.hajj.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی خود از این خدمات استفاده کنند.

احمدی با اشاره به برگزاری زائران فرهیخته گفت: این کلاس‌ها در 4 جلسه ویژه برای زائرانی که دارای تحصیلات تکمیلی هستند که 20 درصد کل زائران را تشکیل می‌دهند در حوزه‌های اعتقادی و اسرار معارف برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جلسات ویژه معارفی با محوریت قرآن در ماه رمضان در شهرهای بزرگ اشاره کرد و افزود: قرار است در ماه شوال نیز همایش بزرگ عمومی برگزار شود. همچنین برنامه‌ای ویژه بانوان در تمام شهرها داریم که یک پزشک خانم متخصص به همراه دو مبلغه حضور می‌یابند و به بیان مسائل بهداشتی و معنوی مخصوص خانم‌ها می‌پردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها