يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۶۴۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
من از نتیجه بازی سپاهان خبر نداشتم. بنده در کنار میز داوری نشسته بودم و مسئولیتم این بود که اسم بهترین بازیکن زمین را از آقای بهروان بگیرم و مراسم را برگزار کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا تقیون که مسئول روابط عمومی هیات فوتبال تبریز هم به حساب می‌آید، پس از ورود تماشاگران تبریزی به داخل زمین پس از پایان بازی و خوشحالی آنها، در بلندگوهای ورزشگاه اعلام کرد که طرفداران به روی سکوها برگردند تا مراسم را برگزار کنند. در آن شرایط طبیعی بود که همه تصور کنند منظور او مراسم قهرمانی تراکتورسازی است. بعضی از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون به انتقاد از گوینده ورزشگاه پرداختند اما تقیون می‌گوید منظور او جشن قهرمانی نبوده است.

مشروح گفت‌وگوی خبرآنلاین با گوینده ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در پی می‌آید:

* آقای تقیون چرا گفتید مردم روی سکوها برگردند تا مراسم برگزار شود؟

لازم است به اطلاع شما و همه برسانم که در پایان بازی قرار بود یکی از اپراتورهای تلفن همراه، از بهترین بازیکن زمین تجلیل کند. مدیرعامل این شرکت هم آمده بود. 10 دقیقه قبل از پایان بازی ایشان را دعوت کردیم کنار زمین. قرار بود آقای بهروان نام بهترین بازیکن زمین را به من بگوید تا مراسم را بگیریم که متاسفانه مردم به داخل زمین ریختند.

* یعنی منظور شما مراسم انتخاب بهترین بازیکن زمین بود؟

بله، همین بود. متاسفانه مردم داخل زمین ریختند و نشد تجلیل از بهترین بازیکن را برنامه‌ریزی کنیم. آن لحظات تمام برنامه‌ریزی ما این بود که جماعت را از میدان خارج کنیم. شما ببینید چه اصطلاح ترکی به کار بردم. گفتم از شما عزیزان تماشاگر خواهش می‌کنم بالا بروید تا مراسم برگزار شود. همین لحظه برق اتاقکی که ما در آنجا بودیم، قطع شد. یعنی سیستم صوتی خاموش شد و من نتوانستم ادامه جمله‌ام را بگویم.

* می‌خواستید چه بگویید؟

همین دیگر. می‌خواستم بگویم مراسم انتخاب بهترین بازیکن زمین را خواهیم داشت. اتفاقا اطلاعات لازم را به کفاشیان دادیم و خوشبختانه ایشان فهمید منظور ما چه بوده.

* شما می دانستید سپاهان قهرمان شده است؟

من از نتیجه بازی سپاهان خبر نداشتم. بنده در کنار میز داوری نشسته بودم و مسئولیتم این بود که اسم بهترین بازیکن زمین را از آقای بهروان بگیرم و مراسم را برگزار کنیم.

* همین مسئله شائبه ایجاد می‌کند.

درست است. ولی بنده اصلا وظیفه‌ام چیز دیگری بود. من نمی‌دانستم سپاهان قهرمان شده و تراکتور نایب قهرمان چون وظیفه داشتم مراسم بهترین بازیکن را برگزار کنم. بنده در این وادی‌ها نبودم. مسئولیتم مشخص بود و فقط منتظر گرفتن نام بهترین بازیکن بودم.

* چه کسی بهترین بازیکن شد؟

بنده هم متوجه نشدم. برنامه به هم ریخت.

* ارتباط اینترنتی و تلفنی در ورزشگاه یادگار قطع شده بود؟

من در نقاط مختلف ورزشگاه نفر دارم. همینطور با خبرنگاران و عکاس‌ها در تماس هستم. حتی در اتاق اسکوربورد هم نفر دارم. من بعد از بازی از همکاران سوال کردم و همه گفتند اینترنت داشتیم. بحث قطعی آنتن هم نبود. در ورزشگاه موبایل سخت می‌گیرد ولی به هیچ‌وجه آنتن‌ها قطع نبود. احتمال داشت از سه بار تماس، یک بار بگیرد. بنده این موضوع را رد می‌کنم.

* خیلی از مسئولان می‌گویند حرف‌های شما مسئولانه نبود.

ببینید، آنها ظاهر را ‌می‌بینند. خدا را شکر آقای بهروان آنجا بودند. آقای کفاشیان هم که حضور داشتند و موضوع را فهمیدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۱
هر کی دنبال تبرئه خودشه!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها