يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۶۴۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
کوثري:
نماينده مردم شهرستان‌هاي تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: به هيچ وجه و تحت هيچ شرايطي اجازه بازرسي از مراکز نظامي کشور حتي مديريت‌شده و کنترل‌شده را به هيچ تيم و سازماني نمي‌دهيم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نماينده مردم شهرستان‌هاي تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: به هيچ وجه و تحت هيچ شرايطي اجازه بازرسي از مراکز نظامي کشور حتي مديريت‌شده و کنترل‌شده را به هيچ تيم و سازماني نمي‌دهيم.

اسماعيل کوثري با اشاره به اظهارات عراقچي مبني بر امکان بازديد مديريت‌شده سازمان انرژي هسته‌اي از مراکز نظامي کشور بر اساس پروتکل الحاقي اظهار کرد: در اين مورد به صورت حضوري به آقاي عراقچي تذکر داده شد و در اينجا نيز بنده متذکر مي‌شوم که به هيچ وجه و تحت هيچ شرايطي اجازه بازرسي از اماکن نظامي کشور حتي مديريت‌شده و کنترل‌شده را به هيچ تيم و سازماني نمي‌دهيم.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر خط قرمز بودن بازرسي از اماکن نظامي کشور بيان کرد: با توجه به اينکه بازرسي از اماکن نظامي کشور جزء خطوط قرمز رهبري است، بنابراين عراقچي بايد صحبت‌هاي خود را اصلاح کند.

نماينده مردم شهرستان‌هاي تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به لزوم تبعيت کامل تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي کشور از منويات مقام معظم رهبري تصريح کرد: اعضاي تيم‌ مذاکره‌کننده هسته‌اي کشور در برابر کشورهاي 1+5 همان طور که مقام معظم رهبري به آنها اعتماد کرده است بايد بر اساس موارد مدنظر ايشان صحبت و حرکت کنند.

وي به لزوم پرهيز اعضاي تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي کشور از تصميم‌گيري خودسرانه اشاره کرد و گفت: اعضاي تيم‌ مذاکره‌کننده هسته‌اي کشور نبايد خيال کنند که اعتماد مقام معظم رهبري اين است که هر آنچه خود آنها تصميم بگيرند، درست است، چراکه به هيچ وجه اجازه اين کار را ندارند.

کوثري در پايان با اشاره به زياده‌خواهي طرف غربي در مذاکرات هسته‌اي متذکر شد: قطعاً مجلس شوراي اسلامي در اين هفته تصميمي خواهد گرفت تا براي تيم مذاکره‌کننده دقيقاً مشخص باشد که اعضاي خانه ملت هم نسبت به اين مسائل حساس هستند و نتيجه اين تصميم‌گيري به صورت رسمي اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
منتظر اقدام مجلس هستیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها