أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۵۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: اتفاقات پیش آمده در تبریز بسیار ناراحت کننده بود و پس از ورود هواداران به زمین، ما به سختی بازیکنان تیم را به رختکن بردیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل الاهلی عربستان  اظهار داشت: تیم فوتبال الاهلی عربستان تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان سر‌شناسی برخوردار است و ما تقریبا آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و امیدواریم بتوانیم  بازی را ببریم وبا خیال راحت‌تری راهی عربستان شویم.
 
وی ادامه داد: کاروان تیم فوتبال الاهلی عربستان فردا وارد می‌شود و خوشبختانه برای بازی روز چهارشنبه دیوید ویکروم  تنها مصدوم ما است.
 
ایرانیان در خصوص نحوه برگزاری لیگ چهارم اظهار داشت: در این فصل تیم‌ها خیلی بهتر بودند و برای حضور موفق در لیگ با تمام توان کار کرده بودند و من از سقوط تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران بسیار متاثر شدم و همچنین باید به اعضای باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان و سرمربی خوب این تیم تبریک گفت: که با برنامه ریزی مناسب توانستند قهرمان لیگ شوند.
 
وی در ادامه افزود: برنامه‌ریزی سازمان لیگ به مراتب بهتر از سال های پیش بود، اما در اواخر فصل کار برای ما طاقت فرسا شده بود و انتظار داشتیم مسئولان امر با توجه به حضور ما درسه جبهه، برنامه‌ریزی‌های خود را با لیگ  قهرمانان آسیا تطبیق می‌دادند.
 
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اتفاقات پیش آمده در ورزشگاه یادگار امام تبریز اعلام داشت: من از اتفاقات تبریز بسیار ناراحت شدم، اما ما هم که نزدیک نیمکت تیم فوتبال تراکتورسازی بودیم متوجه جریان نشدیم و پس از اینکه هواداران تراکتور سازی وارد زمین شوند به سختی بازیکنان تیم را به رختکن بردیم و بعد متوجه شدیم که اشتباهاتی در خصوص نتیجه بازی گرفته است.
 
ایرانیان در پایان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در ادامه راهمان در آسیا نماینده خوبی برای ایران باشیم و حداقل بتوانیم یک جام را برای تیم فوتبال نفت تهران که به حق استحقاق آن را دارد به دست آوریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها