أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۵۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
چند روزی بود که اخبار نگران کننده‌ای از حال دو هنرمند کشور به گوشمان رسید و به دنبال آن حال این هنرمندان را جویا شدیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند وقتی بود که اخباری مبنی بر بیماری تعدادی از هنرمندان منتشر شد به دنبال آن و برای رفع نگرانی هواداران این هنرمندان احوال آن‌ها را جویا شدیم که به شرح زیر است:

*سلحشور: وضعیت درمانی‌ام به بهترین شکل پیش می‌رود

فرج‌الله سلحشور کارگردان تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت درمانش گفت: خدا رو شکر حالم خوب است و روند درمان‌ام خیلی بهتر از آن چیزی که باید پیش می‌رود.

وی در ادامه افزود: از مردم تنها طلب دعای خیر دارم. من خادم مردم هستم و از آن‌ها خواهش می‌کنم برای سلامتی تمام بیماران از جمله من دعا کنند.

*حال ایرانمنش خوب است

ضیایی مسئول دفتر رضا ایرانمنش در خصوص آخرین وضعیت ایرانمنش به باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:حوالی روز عید مبعث رضا ایرانمنش بعد از دو هفته از بیمارستان مرخص شد. اکنون حال این هنرمند خوب است و از مردم می‌خواهیم که برای این هنرمند دعا کنند.

*وضعیت رضا داوود نژاد رو به بهبود است

علیرضا داوودنژاد پدر رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص روند درمان این هنرمند اظهار داشت: ۲۰ روز پیش رضا مجدداً عملی انجام داد و الان وضعیتش رو به بهبود است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بیمارستانی در تهران بستری است و فعلاً نیاز به عمل دیگری ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها