يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۶۵۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر کار به سؤال حسین طلا قانع شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بررسی سؤال حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس قرار داشت.

سؤال ربیعی از طلا در مورد انفجار گاز در معدن زغال سنگ در معدن پاوه دانا و ناکارآمدی و ناتوانی بازرسان کار در حفظ جان کارگران و کشته و مجروح شدن شماری از آنها، بود. پس از حضور وزیر کار در صحن علنی و توضیح در مورد این سوال، حسین طلا نماینده تهران اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع‌ نشده است بنابراین محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم خانه ملت که ریاست صحن علنی را برعهده داشت، این سؤال را به رای بهارستان‌نشینان گذاشت.

وکلای ملت نیز با ۱۱۴ رای موافق، ۸۴ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۱۴ نماینده حاضر در صحن مجلس اعلام کردند که از پاسخ‌های ربیعی قانع‌ شدند.

وکلای ملت پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (۲ کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (یک کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (دو کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (یک کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد)، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجات (۲ کارت زرد) و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (یک کارت زرد) داده‌ بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها