أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۶۴۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
رضا رشیدپور، یکی از مجریان تلویزیونی که رابطه نزدیکی با دولت دارد، ادعا کرده که ممکن است با دستور رییس جمهور، اتفاقات خوبی برای تراکتورسازی بیافتد.
به گزارش پایگاه 598، رشیدپور که در ایام انتخابات، مجری برنامه های تبلیغاتی حسن روحانی بود، در اینستاگرامش با اشاره به دستور ویژه رییس جمهور به وزیر ورزش، نوشته است:



" وزیر محترم ورزش دقایقی پیش در راس یک گروه کارشناسی ویژه عازم تبریز شد. این هیئت طبق دستور رئیس جمهور قصد دارد تمام جوانب و حواشی رخداد بازی پایانی تراکتور را بررسی و موشکافی کند.

شنیده های من حکایت از تصمیم قاطع این هیئت برای حل فوری موضوع و احقاق حقوق تراکتور است. بنابراین گمان می کنم خبر خوشی برای همشهری های نازنین تبریزی من در راه باشد".

رضا رشید پور در صورتی این ادعا را مطرح می کند که بارها مسئولین فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند که نتیجه دیدار تراکتورسازی و نفت تهران به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند. و به نظر می رسد این سخنان رشید پور بیشتر به یک بازی با احساسات مردم تبریز و دادن امیدواری کاذب در آستانه سفر روحانی به این شهر باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
اگر وزارت ورزش دخالت کند همونطور که سابقه اش رو ميدوني فوتبال ايران تعليق ميشه از طرف فيفا.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها