کد خبر: ۳۱۶۶۷۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
برنامه ای گفت و گو محور با موضوع خانواده که قرار است به داد معضلات فرهنگی و خانوادگی جامعه ایرانی برسد، حالا زندگی دو زوج را زیر یک سقف تبلیغ می کند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان نیوز، «امشب» عنوان برنامه‌ای است که پخش آن از شب گذشته با اجرای «علی ضیا» از شبکه اول سیما آغاز شده است. برنامه ای گفت و گو محور که به ادعای تهیه کننده آن قرار بود موضوعاتی حول محور خانواده با ترویج سبک زنگی ایرانی-اسلامی، میهمان خانه های مردم شود.

اما نکته قابل توجه در اولین قسمت این برنامه، حضور میهمانان ویژه آن بود: «دو برادر دوقلو به نام های محمدعلی و محمدحسین موسوی که با دوخواهر دوقلو به نام های سپیده و ساره مختاری ازدواج کردند.»

اینکه دو برادر دو قلو با دو خواهر دوقلو ازدواج کرده اند نه تنها اتفاق بدی نیست بلکه شاید بتوان از آن به عنوان یکی از اخبار جذاب حوزه خانواده و جامعه نام برد، اما بُعد غیرمنطقی و عذاب‌آور داستان، آنجاست که این دو زوج با افتخار در برنامه زنده شبکه یک اعلام می کنند که در یک خانه و زیر یک سقف زندگی می کنند! و این امر نیز مورد استقبال مجری قرار می گیرد!

به عبارت دیگر، دو زوج –هرچند خواهر و برادر- با تمامی مشکلات، روابط زناشویی و حریم هایی که مختص زن و شوهر در کانون خانواده است، در یک خانه سیصد متری زندگی می کنند! و این امر بعنوان سبک زندگی سالم ایرانی اسلامی به مخاطب القا می گردد!

پیش از این محمدرضا ماندگاران، تهیه کننده "امشب" در رابطه با اهداف تولید، اینگونه توضیح داده بود: «هدف این برنامه بیشتر حول محور خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.»

برنامه ای گفت و گو محور با موضوع خانواده که قرار است به داد معضلات فرهنگی و خانوادگی جامعه ایرانی برسد، حالا زندگی دو زوج را زیر یک سقف تبلیغ می کند!

به نظر می رسد مدیران رسانه ملی به عنوان متولیان گسترده ترین بنگاه فرهنگی کشور همچنان در حال و هوای تغییرات سازمانی قرار دارند و گویا فعلا برنامه ای برای بهبود شرایط فرهنگی کشور وجود ندارد.

انتظار می رود تغییرات گسترده در رسانه ملی به اتفاقات فرهنگی قابل تقدیر در راستای بهبود معضلات فرهنگی کشور، منجر گردد اما طی چند ماه اخیر تحول خاصی در این حوزه صورت نگرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها