أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۷۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
رییس فدراسیون فوتبال گفت: «تمام جوانب از جمله موضوع عملکرد داوری را به دقت بررسی می کنیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی کفاشیان در خصوص اتفاقات دیدار جنجالی تراكتورسازی و نفت تهران اظهار داشت: «از عملکرد علیرضا فغانی داور دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران راضی نیستیم.»

 

وی افزود: «ما به این دلیل از داوری این دیدار راضی نیستیم که چون نوع قضاوت در نتیجه بازی بی تاثیر نبوده و تاثیر داشته است.»

 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برخورد با فغانی، گفت: «تمام جوانب از جمله موضوع عملکرد داوری را به دقت بررسی می کنیم.»

 

کفاشیان كه برای حضور در نشستی پیرامون بررسی حوادث ورزشگاه یادگار امام (ره)، به همراه هیات وزیر ورزش در تبریز به سر می برد، گفت: «در این نشست تمام مسایل بررسی و نتیجه آن به زودی مشخص می شود.»

 

گفتنی است، دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که نتیجه آن در سرنوشت قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر تعیین کننده بود، به دلیل نوع داوری، حوادث دقایق آخر و اینکه در کنار زمین مسابقه نتیجه دیدار همزمان سپاهان و سایپا اشتباه به کادر فنی و سرپرستی دو تیم اعلام شد، لیگ برتر را تحت تاثیر قرار داد.

 

حوادث این بازی طی روزهای اخیر در صدر رسانه های مختلف جهان قرار گرفت و بازتاب منفی برای ورزش کشور داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها