أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۹۸۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
علیرضا منصوریان درباره تصاویر دست هایش که عدد ۴ را نشان می دادند توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز،  همه چیز از لحظه سوت پایان آغاز شد ، زمانی که علیرضا منصوریان با انگشتانی که هر کدام شان عدد ۴ بود به سمت جایگاه شماره ۸ رفت. دو ۴ او که می شد ، ۸ رو به تماشاگران گرفته شد اما آیا علیرضا هم وارد این کری های بچگانه ۴ و ۶ شده بود؟ او که سالها همیشه گریزان بود از اینکه وارد چنین بازی هایی شود؟

علیرضا که تیمش برد بزرگی برابر الاهلی عربستان به دست آورد می گوید:«بابا من اصلا از این هیاهوهای الکی و کری خواندن های پوچ بیزارم.خداراضکر در سالهای فوتبالم هم به استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها نشان دادم هیچ وقت دنبال این طور کری خوانی ها نبودم. من یک استقلالی هستم و برای نشان دادن علاقه ام به تیمی که سالها عاشقش بودم ، نیاز به نشان دادن ۴ ندارم.»

اما این چه حرکتی بوده که علیرضا انجام داده است؟ مربی موفق نفت در این باره می گوید:«من رفتم سمت جایگاه شماره ۸ ، جایی که خودم سال ها همان جا تیمم را تشویق کردم. رفتم تا از بچه هایی که از انجا نفت را تشویق کردند ، تشکر کردم. آنجا در جایگاه ۸ ، سالها لیدر عزیزی مثل داود جورابلو استقلال را تشویق می کرد که متاسفانه حالا دیگر نیست. من برای جایگاه هشتی ها عدد ۸ را نشان دادم ، فقط همین.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها