أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۶۹۸۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
دو باشگاه بزرگ تهرانی همچنان به بازیکنان و مربیان خارجی بدهکار هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیررضا خادم معاون وزیر ورزش اعلام کرد به زودی پرونده های استقلال و پرسپولیس در فیفا و AFC رو می شود. این یعنی او از اتفاقات آینده خبر دارد و از همین حالا به مسولان دو باشگاه هشدار داده است.

 

استقلال و پرسپولیس سال هاست که مشتری پر و پا قرص کمیته انضباطی فیفا هستند و به قول یکی از وکلای حقوقی اینقدر پرونده داشته اند که فدراسیون جهانی معمولا طرف شان را نمی گیرد. پرسپولیس در حال حاضر دو شاکی است؛ مانوئل ژوره پرتغالی و اشپیتیم آرفی. اولی سال 92 سرمربی قرمزها بود و دومی هم بین سال های 88 تا 90 برای قرمزها توپ زد. باشگاه پرسپولیس به آرفی نزدیک به 250 میلیون تومان بدهکار است ولی بدهی آنها به ژوره پرتغالی و دستیارانش، حدود 7 میلیارد تومان است.

 

آرفی زودتر از ژوزه پرونده اش را پیگیری کرد و حتی خبر رسید حکم کسر 6 امتیاز را گرفته است. با حرف های که خادم زد، گویا این اتفاق به زودی رخ می دهد و او حکم کسر امتیاز را نهایی می کند. البته معاون وزیر ورزش گفت که زیاد در جریان نیست: «مسولان حقوقی باشگاه ما را در جریان گذاشته اند. ولی شک نکنید این طلب کاران بیکار ننشسته اند و پرونده شان در حال بررسی است.» باشگاه استقلال هم در حال حاضر با شکایت توزی روبروست.

 

آنها باید نزدیک به 140 هزار دلار به این بازیکن بدهند که هنوز پرداخت نکرده اند. آبی ها از توزی وقت گرفته اند اما این بازیکن همچنان پیگیر شکایتش است.


بی شک مالکان جدید پرسپولیس و استقلال نباید این پرونده ها را که میراث گذشتگان است، از یاد ببرند چراکه کسر امتیاز از هر یک از این دو تیم، می تواند برایشان دردسر زیادی داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها