أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۰۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: دو قاچاقچی عمده مواد مخدر که می‌خواستند 40 کیلوگرم تریاک را در بسته‌های رنگی گوجه‌فرنگی به بناب منتقل کنند با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در محدوده میدان میوه و تره‌بار بناب اظهار داشت: متهمان قصد داشتند 40 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را در بسته های رنگی گوجه‌فرنگی به سطح شهر منتقل کنند که با عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر ناکام ماندند.

این مقام انتظامی افزود: در پی تحقیقات چند ماهه ای ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بناب در خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر به هویت معلوم، مشخص شد که این فرد قصد دارد مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشوربه بناب منتقل کند.

وی گفت: در ادامه تحقیقات ماموران دریافتند که این محموله موادمخدر تحت پوشش میوه و تره بار به بناب منتقل می‌شود که بر این اساس ضمن هماهنگی با مقام قضایی محدوده  مسیرهای ورودی شهرستان تحت کنترل و نظارت درآمد تا اینکه شب گذشته، این خودرو شناسایی و در محدوده بازار میوه و تره‌بار بناب متوقف شد.

سلطانی‌وش عنوان داشت: در این عملیات متهم اصلی به همراه همدست وی دستگیر شدند و در بازرسی از داخل کامیون 40 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در پلاستیک های «گوجه فرنگی» جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

هر دو متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها