يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۰۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
ارتش یمن مقر فرماندهی گارد مرزی عربستان سعودی در «ظهران» را هدف قرار داد که به گفته منابع عربستانی این حمله، یک کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  فارس، ارتش یمن، مقر فرماندهی نیروهای گارد مرزی عربستان سعودی در «ظهران» را هدف قرار داد.

شبکه المیادین با انتشار این خبر نوشت که منابع رسانه‌ای عربستان از جمله خبرگزاری رسمی این کشور اعلام کردند که این حمله، یک کشته و 2 زخمی برجای گذاشته است.

شب گذشته نیز نیروهای ارتش یمن پایگاه نظامی «الاباء» در ظهران واقع در جنوب عربستان را هدف حملات موشکی خود قرار دادند. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که با گذشت بیش از 50 روز از تجاوز عربستان سعودی به یمن، همچنان شهرهای یمنی هدف حملات هوایی ارتش عربستان قرار دارد و شمار زیادی از مردم بی‌گناه این کشور را قربانی زیاده‌خواهی‌های رژیم آل سعود شده‌اند.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون، قبایل مرزی یمن بارها به مناطق مرزی عربستان حمله کرده و حتی چند پایگاه نظامی و چندین منطقه کوهستانی را تصرف کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها