أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۰۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
رییس جمهور آمریکا بار دیگر با نشان دادن سرسپردگی خود به صهیونیست ها اظهارات تندی را علیه ایران و مقامات این کشور بیان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، باراک اوباما در گفت و گویی تفصیلی با مجله آتلانتیک با حمایت کامل از رژیم صهیونیستی و هواداران این رژیم در آمریکا مدعی شد که مقامات ایرانی ضد یهودی هستند.

وی در سخنانی گستاخانه در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران مدعی شد: این که شما ضد یهود یا نژادپرست باشید، مانع از تلاش شما برای حفظ جان خود نمی شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این حقیقت که رهبران عالی ایران ضد یهودی هستند، بدین معنا نیست که آنها تمامی ملاحظات دیگر را کنار بگذارند.

این ادعای مضحک در حالی مطرح می شود که در نظام جمهوری اسلامی، یهودیان به عنوان اقلیتی رسمی پذیرفته شده و در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند. از سوی دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران بین یهودیان و صهیونیست ها تفاوت قائل هستند. با این حال رژیم صهیونیستی و حامیانش با فعالیت های رسانه ای گسترده خود تلاش دارند به افکار عمومی این گونه القا کنند که تمامی یهودیان جهان صهیونیست هستند.

اوباما در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت: 20 سال بعد اگر خدا بخواهد، من هنوز زنده خواهم بود و اگر ایران بمبی هسته ای داشته باشد، نام من بر روی آن بمب خواهد بود.

وی با تاکید بر موضع تکراری این کشور مبنی بر تلاش برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب هسته ای گفت: فکر می کنم منصفانه باشد که بگویم، علاوه بر منافع امنیت ملی عمیق ما، من به طور شخصی نیز منافعی در جلوگیری از دستیابی ایران به بمب هسته ای دارم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها