يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۰۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
سخنگوی برنامه جهانی غذا به خبرگزاری رویترز گفته است که محموله کشتی ایرانی در جیبوتی تخلیه شده و توسط کشتی‌های سازمان ملل به یمن منتقل می‌شود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سازمان برنامه جهانی غذا روز جمعه مدعی شد که قرار است محموله امدادی ایران پس از تخلیه در جیبوتی، توسط کشتی‌های سازمان ملل به یمن تحویل داده شود.

این کشتی که حامل اقلام امدادی و دارو است، پیش از این قرار بود در بندر «الحدیده» یمن پهلو بگیرد، اما نهایتا برای بازرسی راهی جیبوتی شده است.

خبرنگار خبرگزاری فارس که در این کشتی حضور دارد، می‌گوید کشتی وارد آب‌های جیبوتی شده، اما هنوز در بندر پهلو نگرفته است. خبرگزاری رویترز هم نوشته است که کشتی فاصله زیادی با بندر ندارد و در آب‌های جیبوتی به سر می‌برد.

«عبیر اتفا» سخنگوی برنامه جهانی غذا به رویترز گفته است: «تا آنجا که می‌دانم، کشتی هنوز در جیبوتی پهلو نگرفته و پیش از شنبه هم نمی‌گیرد.»

وی افزود: «محموله کشتی در جیبوتی تحویل برنامه جهانی غذا می‌شود و به کشتی‌های تحت اجاره برنامه جهانی غذا تحویل داده می‌شود تا به بندرهای یمنی حدیده و یا عدن منتقل شده و در آنجا به نیروهای حاضر در محل برای توزیع، تحویل داده شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها