يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۰۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ ادعای پیام صادقیان را داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمود خوردبین در واکنش به ادعای پیام صادقیان مبنی بر اینکه روزی چهار بار با خوردبین تماس می‌گیرد اما سرپرست پرسپولیس پاسخ او را نمی‌دهد، گفت: صادقیان دو مرتبه با من تماس گرفت و که هر دو بار بعد از اینکه چند ثانیه پشت خطم بود، تلفن را قطع کرد. بعد از این اتفاق 18 بار با صادقیان تماس گرفتم اما پاسخم را نداد.

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا به خانزاده گفتم که به دوستت بگو جواب مرا بدهد و اینقدر تلفن همراهش را دست کاری نکند که همیشه بوق اشغال بزند!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه صادقیان گفته دوست دارد در جمع سرخپوشان بماند اما با این شرایط تصمیم دیگری می‌گیرد و از پرسپولیس می‌رود، اظهار داشت: خب صادقیان از پرسپولیس برود مگر چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ اصلاً او برای پرسپولیس چه کار کرده است؟ آقای صادقیان! اینقدر به سر پرسپولیس منت نگذار و این تیم را تهدید نکن.

خوردبین افزود: صادقیان کمتر به این صورت حرف بزند. اتفاقاً پرسپولیس بدون او خوب نتیجه می‌گیرد و با این شرایط تیم‌ها و رقبایش را شکست می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها