أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۰۹۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی خود به تشریح مواضع دولت آمریکا در قبال تحولات منطقه از جمله عراق و سوریه پرداخت، در عین حال اعلام کرد که ایران باید به حاکمیت و یکپارچگی ارضی عراق احترام بگذارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی خود به تشریح مواضع دولت آمریکا در قبال تحولات منطقه از جمله عراق و سوریه پرداخت، در عین حال اعلام کرد که ایران باید به حاکمیت و یکپارچگی ارضی عراق احترام بگذارد.

وی افزود: ما برای مقابله با سازمان دولت اسلامی(داعش) با ایران هماهنگی نمی کنیم.
ارنست تاکید کرد: نیروهای عراقی تلاش می کنند با افزایش توان خود شهر الرمادی را از سازمان دولت اسلامی بازپس گیرند.

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: دولت آمریکا هرگز به توافق بد با ایران در برنامه هسته ای این کشور نخواهد رسید.

وی افزود: دولت آمریکا اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای را نمی دهد و واشینگتن این تضمین را از طریق امضای توافق احتمالی با ایران به دست خواهد آورد.

جاش ارنست تصریح کرد:رئیس جمهور اوباما تصمیم گرفته است که از نظامیان آمریکایی برای درگیری های زمینی در عراق استفاده نشود.

وی افزود: رئیس جمهور اوباما تا کنون اعزام نیروی زمینی به سوریه فکر نکرده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها