يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۱۰۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
سناتور ارشد آمریکایی در یک برنامه زنده تلویزیونی سخنگوی کاخ سفید را فردی «احمق» خطاب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سناتور «جان مک‌کین»، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا روز جمعه، سخنگوی کاخ سفید را به خاطر اظهار نظرش اخیرش درباره سقوط شهر «الرمادی»، مرکز استان «الانبار» فردی «احمق» خطاب کرد اما لحظاتی بعد حرفش را پس گرفت.

به گزارش «هیل»، «مک‌کین» که در شبکه خبری فاکس‌نیوز حضور داشت گفت: «همین حالا که ما داریم صحبت می‌کنیم در رمادی جسد مردم در خیابان‌ها دارد می‌سوزد.»

وی سپس از «جاش ارنست»، سخنگوی کاخ سفید به خاطر اظهارتی که روز سه‌شنبه مطرح کرده بود و گفته بود: «آیا هر بار که ما علیه داعش شکستی می‌خوریم باید سراسیمه و دست‌پاچه عمل کنیم؟» انتقاد کرد و وی را «احمق» خواند.

بعد از تذکر مجری برنامه مبنی بر اینکه اظهارات وی توهین به شمار می‌رود وی گفت: «من حرفم را پس می‌گیرم اما شنیدن این حرفها عصبانی‌کننده است. این یعنی خیانت به هر آنچه آمریکا به آن باور دارد و به پای آن ایستاده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها