يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۱۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دو یاغی سابق تیم های استقلال و پرسپولیس با خوانده شدن نام هم تیمی سابقشان واکنش زشتی نشان دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم‌نا، روز پنج شنبه دیداری بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با پیشکسوتان قم برگزار شد. در این بازی اتفاقی عجیب و زشت رخ داد ،بلندگو اسم سیروس دین محمدی را می خواند و این ها؛ هم تیم های قدیم، پیشکسوت های جدید؛ شیشکی می‌بندند.
این عکس یحتمل پرده‌برداری از فردایی است که در انتظار فوتبال نشسته است. فوتبالی با پیشکسوت های بی‌بته؛ نه همه شان البته ،  دو تا از محبوب ترین ها و پرسروصداترین هایشان که خجالت‌شان توی فحش شنیدن‌های همیشگی از آبی ها و قرمزهای عصبانی از خیانت به طور کامل ریخته است.
side
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها