يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۱۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
هواداران پرسپولیس برای این که نشان بدهند متوجه جعلی شدن عکس شده‌اند به نام ورزشگاه اشاره می‌کنند که شهید شیرودی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علیرضا منصوریان بعد از بازی نفت تهران مقابل الاهلی با نشان دادن عدد 8 کمی حاشیه‌ساز شد.

 

البته او توضیح داد که منظورش از نشان دادن دو عدد 4 اصلا کری‌خوانی نبوده و فقط به شماره جایگاه 8 که جایگاه زمان بچگی‌اش بوده اشاره کرده است.

 

با این حال هواداران پرسپولیس هنوز از این توضیحات وی راضی نشده اند و می گویند برای نمایش عدد 8 از 5 و 3 هم می شود استفاده کرد.

 

از سوی دیگر استقلالی ها در واکنش به نمایش عدد 8 از سوی سرمربی آبی نفت تهران تلاش کردند تا توجیهی تاریخی برای این عدد پیدا کنند!

 

آنها در این یکی، دو روز در فضای مجازی بریده‌ای از روزنامه‌ای را گذاشته‌اند که در آن تیم تاج با نتیجه 8 بر صفر پرسپولیس را شکست داده است. عکسی که از همان ابتدا هم می توان متوجه جعلی بودن آن شد.

 

هواداران پرسپولیس هم برای این که نشان بدهند متوجه جعلی شدن عکس شده‌اند به نام ورزشگاه اشاره می‌کنند که شهید شیرودی است و در سال 1347 که تاریخ این روزنامه است شیرودی هنوز شهید نشده بود و ورزشگاهی به این نام وجود نداشته است!

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها