امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۷۱۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
تمرینات تیم ملی در ورزشگاه دستگردی ادامه یافت. تمرین امروز از ساعت 17:50 دقیقه شروع شد. یکی از نکات مهم تمرین امروز آسیب دیدگی محمد نژادمهدی مدافع تیم ملی بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، این در حالی است که امیر حسین صادقی هم در تمرین روز چهارشنبه آسیب دید تا دو مدافع تیم ملی در تمرینات روزهای نخست مصدوم شده باشند.

* بازیکنان در آغاز تمرین به صورت اختیاری در گروه های سه نفره با توپ گرم کردند.

* بازیکنان تیم ملی امروز با لباس های خاکستری و دروازه بان ها با لباس آبی به تمرین پرداختند.

* قبل از شروع تمرین  گاسپار با خسرو حیدری دقایقی گفت و گو کرد.شوخی های مربی تیم ملی با حیدری جالب توجه بود.

* حدود 50 تماشاگر امروز از نزدیک تمرین تیم ملی را نظاره کردند.

* قبل از شروع تمرین،کارلوس کی روش، دکتر دیگو بدنساز تیم ملی را به بازیکنان معرفی کرد. صحبت های وی از طریق مارکار برای بازیکنان ترجمه شد.دیه گو در آغاز تمرین چند میله را در فاصله نزدیک به هم قرار داد و از بازیکنان خواست از آنها عبور کنند.

این تمرین شادابی خاصی را بین ملی پوشان ایجاد کرده بود.

* امیر حسین صادقی در آغاز تمرین با بختیار رحمانی پشت دروازه زیر نظر دکتر شهاب به تمرینات اختصاصی پرداختند که بعد از گذشت چند دقیقه صادقی جدا شده و با نشستن روی نیمکت ادامه تمرین را نظاره کرد.

* بازیکنان ابتدا در گروه های سه نفره زیر نظر دیگو به تمرین پرداخته و سپس در سه گروه به تمرین آقا وسط پرداخته و پس از آن حدود 5 دقیقه با استارت های بلند و کوتاه به ادامه تمرین بازگشتند. بازیکنان سپس در دو گروه قرمز و زرد به فوتبال درون تیمی پرداختند که خود کارلوس کی روش از ابتدا در وسط زمین حاضر شده و تمرین را با دقت تماشا نظارت می کرد.نکته جالب اینکه 4 بازیکن با لباس سبز به صورت آزاد در چهارگوشه زمین حضور داشتند و به عنوان پاسور مشغول بازی بودند.

* هاشم بیک زاده در حالی تمرین کرد که دست خود را باندپیچی کرده بود.

* دروازه بان های تیم ملی زیر نظر گاسپار به صورت جداگانه و در پشت دروازه به تمرینات اختصاصی پرداختند.

 * در اواسط تمرین یک ضربه پنالتی به نفع تیم قرمز اعلام شد.احسان حاج صفی زننده این ضربه پنالتی بود که محسن فروزان این توپ را در مرحله اول مهار کرد اما  توپ برگشتی در نهایت توسط فرزاد حاتمی تبدیل به گل شد.

* محمد نژاد مهدی،مدافع تیم ملی در اواخر تمرین دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به کارش ادامه بدهد.

* در اواخر تمرین بازیکنان به مشغول زدن ضربات پنالتی شدند.

* نتیجه بازی 4بر2 به نفع تیم قرمز به پایان رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها