يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۱۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
"اشتباه ما در ۸۸ این بود که ما به جای اینکه توده را هدایت کنیم، دنباله‌رو توده شدیم. آنها شعار می‌دادند و ما توجیه می‌کردیم. بدنه ما در کف خیابان اقدام می‌کردند و ما ماستمالی می‌کردیم."
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جوان آنلاین، اشتباه ما در ۸۸ این بود که ما به جای اینکه توده را هدایت کنیم، دنباله‌رو توده شدیم. آنها شعار می‌دادند و ما توجیه می‌کردیم. بدنه ما در کف خیابان اقدام می‌کردند و ما ماستمالی می‌کردیم.


این جملات اظهار نظرهای عضو به ظاهر پشیمان فعال در فتنه ۸۸ است که اخیراً در یک گعده دوستانه مطرح کرده است.

وی که سال گذشته پس از تحمل محکومیت از زندان آزاد شد، گفته است نظر من و نظر اعضای سازمان، قبل و بعد از زندان رفتن تغییر کرده است.

وی مدعی شده ما در اصول و روش‌ها تغییر ایجاد کردیم. شعار قبلی ما محدود کردن نظام به‌وسیله نهادهای مدنی و دموکراتیک بود که این یک خطای راهبردی است.

فعال فتنه ۸۸ ضمن اذعان به رفتارهای براندازانه خود تصریح کرده است: ما با این کار باعث شدیم که نظام نسبت به موجودیت خود احساس خطر کند و ما را برانداز تلقی کند. بنابراین وقتی اینگونه شود همه رفتارهای قهر‌آمیزی که با ما کرده، طبیعی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها