يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۷۱۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: خواهان برخورد قاطع و حداکثر محرومیت برای داور بازی تراکتورسازی - نفت و همین طور آنهایی که در چینش داوران نقش داشته‌اند، هستیم.
جام نیوز، محمدشروین اسبقیان در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اتفاقات دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران اظهار داشت: با توجه به حضور رئیس جمهور در تبریز و دستور ویژه‌ای که ایشان برای برخورد قاطع با متخلفان دیدار تراکتورسازی - نفت داد و همچنین حضور وزیر ورزش در تبریز، یک روز قبل از سفر رئیس جمهور و دو جلسه‌ای که وی با مسئولان فدراسیون فوتبال، مسئولان امنیتی و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی داشت، نتیجه این نشست‌ها و بررسی‌ها به استاندار و مسئولان امنیتی استان منتقل شد.

 

وی افزود: در حال حاضر طبق بررسی‌هایی که فدراسیون فوتبال انجام داده، چیزی که محرز است خطای تیم داوری و تأثیرگذار بودن اشتباهات آنها در نتیجه بازی تراکتورسازی - نفت است، بنابراین خواهان حداکثر برخورد قاطع و محرومیت داور بازی و همین طور کسانی که در چینش داور نقش داشته‌اند، هستیم.

 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص مصاحبه‌ای که به نقل از وی در یکی از رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه فغانی باید بین دو تا شش سال محروم شود، خاطرنشان کرد: من هیچ وقت نگفتم خواستار محرومیت دو تا شش سال فغانی هستم بلکه اعلام کردم خواهان برخورد قاطع و حداکثر محرومیت برای داور بازی و همین طور کسانی هستم که در چینش داوری نقش داشته‌اند، آنهم براساس قانون و مقررات.

 

وی در مورد اینکه آیا مشخص شده که چه کسانی به انتشار شایعه تساوی 2 - 2 سپاهان مقابل سایپا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پرداخته‌اند، خاطر نشان کرد: این موضوع به شدت در حال بررسی و پیگیری است چون همانطور که رئیس جمهور در سفر خود به استان اعلام کرد هیچکس حق بازی کردن با احساسات پاک مردم آذربایجان و به ویژه هواداران تراکتورسازی را ندارد. مطمئن باشید به محض آنکه متخلفان شایعه‌پراکنی شناسایی شوند، شدیدترین برخورد با آنها صورت خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها