أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۷۱۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بزرگترین عامل در ناکامی ها مشکلات مدیریتی بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمود فکری در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد ناصر حجازی اظهار داشت: مطمئنا بعد از 40 سال هم مردم به مراسم سالگرد حجازی می آیند و این نشان می دهد او اسطوره فوتبال ایران بوده است. وظیفه ما بود که به این مراسم بیاییم و روح او را شاد کنیم.

وی درباره ناکامی های استقلال عنوان کرد: وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد، همه عوامل در آن نقش دارند. وقتی یک تیم هم موفق است، همه عوامل نقش دارند. در تمام قسمت ها نواقصی بوده که باعث ناکامی شده است. از سوی دیگر شما می بینید استقلال و پرسپولیس را درگیر مسائلی می کنند و در عوض تیم های دیگر را بالا می کشند تا دوقطبی بود فوتبال ایرانرا بردارند. در این شرایط استقلال و پرسپولیس را له می کنند. تابه حال دیده اید بازیکن فولاد و سپاهان بگوید پولمان را نگرفتیم؟

مربی استقلال همچنین گفت: شما پرسپولیس را ببینید که چند مدیرعامل تغییر داده اشت. بزرگترین عامل در ناکامی ها مشکلات مدیریتی بوده است. از ابتدای فصل می گویند تیم واگذار می شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. آیا باید تا زمان واگذاری تیم را به حال خود رها کنیم؟ با این حال ما در کادرفنی هم ایراد داشتیم و نتوانستیم کار خود را درست انجام دهیم.

فکری درباره صحبت های فرهاد مجیدی که گفته همه اعضای استقلال بی کفایت هستند، بیان داشت: نظر من بر این است که حتی تماشاگری که در خانه اش نشسته و بازی ما را تماشا می کند، قابل احترام است. اینکه ما بخواهیم به کسی بی حرمتی کنیم، درست نیست.

وی درباره جدایی احتمالی امیر قلعه نویی افزود: او برای تیم زحمت کشیده است و خیلی از افرادی که حالا علیه قلعه نویی شده اند، قبلا در قهرمانی های او خوشحال بودند. مشکلی که الان میان استقلالی ها رخ داده، چند دستگی است و این باعث می شود استقلال ضربه بخورد. اگر اتحاد به وجود آید، مشکلات کم می شود. من باید بگویم قرار نیست قلعه نویی100 سال در استقلال بماند و این شرایط برای همه وجود دارد. منصوریان قطعا به استقلال می آید، او نیز نمی تواند 100 سال در استقلال بماند. یا اینکه در همه سال هایی که هست، قهرمان شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها