کد خبر: ۳۱۷۱۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که به سختی تلاش خواهد کرد تا نظر کی‌روش را جلب کند، چون برای حضور در لیست نهایی باید با رقبایش بجنگد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، وریا غفوری در خصوص آغاز اردوی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات تیم ملی آغاز شده و خوشحالم در کنار بازیکنان جدیدی که به اردوی این تیم دعوت شده‌اند، حضور دارم.

 

وی ادامه داد: حالا رقابت سخت‌تر شده و در حضور بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند باید تلاش کنم و در تمرینات بجنگم تا بتوانم در لیست نهایی حضور داشته باشم. نباید کوتاه بیایم و سخت تلاش خواهم کرد تا نظر کی‌روش را جلب کنم.

 

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره برنامه‌های این تیم برای آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا گفت: جدا از تمرینات و اردویی که در نظر گرفته شده، بازی دوستانه‌ای هم با ازبکستان قطعی شده است. در آستانه دیدار با ترکمنستان بازی خوبی تدارک دیده شده و می‌توانیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم.

 

غفوری درباره مسابقات لیگ برتر و قهرمانی تیم سپاهان در فصلی که گذشت، خاطرنشان کرد: در طول لیگ فراز و نشیب زیادی داشتیم اما در آخر همه چیز به خیر گذشت و توانستیم قهرمان شویم. خوشبختانه در پنج شش بازی آخر بهترین نتایج را گرفتیم و توانستیم با یک هماهنگی و انسجام خوب تمام حریفان‌مان را شکست دهیم. با این پیروزی‌ها لایق قهرمانی بودیم.

 

«پس از اینکه از اتفاقات پایانی دیدار تراکتورسازی - نفت باخبر شدی، چه عکس‌العملی داشتی؟»، گفت: بازی‌های ما همزمان بود و از ماجرای بازی تبریز خبردار نشدم. بعد از بازی متوجه شدیم که در تبریز چنین اتفاقی افتاده و آنها فکر کرده بودند بازی ما مساوی شده و تراکتورسازی قهرمان شده است. از این ماجرا فقط تعجب کردم.

 

«کل تمرکزمان روی بازی خودمان بود و به همین دلیل هم توانستیم در نیمه اول 2 بر صفر به پیروزی برسیم»، مدافع تیم  فوتبال سپاهان با بیان این جمله در خصوص روز پایانی لیگ اظهار داشت: وقتی ما با پیروزی 2 بر صفر به رختکن رفتیم، متوجه شدیم تراکتورسازی هم 2 بر یک از نفت پیش است و تا اواخر بازی هم از نتیجه آن بازی خبر نداشتیم اما وقتی در لحظات پایانی دیدیم تماشاگران‌مان خوشحالی می‌کنند، متوجه شدیم که بازی تراکتورسازی و نفت 3 – 3 شده است. واقعاً دقایق پراسترس و وحشتناکی را پشت سرگذاشتیم اما خوشبختانه نتیجه آن بازی به سود ما شد.

 

غفوری درباره جشن قهرمانی سپاهانی‌ها در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و ایرادهایی که به این جشن گرفته شد، گفت: همه فکر کردند قهرمان در تبریز مشخص خواهد شد و به همین دلیل اصلاً کسی به ما توجه نداشت. احتمال ندادند که ما قهرمان می‌شویم و تمام وسایل مربوط به برگزاری جشن را به تبریز بردند. به همین دلیل جشن قهرمانی خوبی برای ما برگزار نشد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که بابت قهرمانی در لیگ چقدر پاداش گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: بحث پاداش نیست و هیچ صحبتی در این باره نکردیم. ما دنبال پاداش نبودیم و همین که قهرمان شدیم بزرگترین پاداش است.

 

مدافع تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: سال گذشته در نفت بودم و روز آخر مقابل سپاهان قهرمانی را از دست دادیم اما این فصل نفت کمک کرد و توانستم با سپاهان قهرمان شوم. این برایم بسیار خوشحال‌کننده است و خوشبختانه فصل خوبی را پشت سر گذاشتم.

 

غفوری در پاسخ به این سؤال که در سپاهان می‌ماند یا فصل آینده به تیم دیگری خواهد رفت، گفت: قراردادم دو ساله است و شرایط خوبی هم در سپاهان دارم. به قول بازاری‌ها که مغازه‌ای بازی می‌کنند تا کارشان راه بیفتد، در فصلی که گذشت خاک خورده‌ام و حالا که در سپاهان جا افتادم می‌خواهم بمانم. یک فصل رؤیایی و بدون مشکل را پشت سر گذاشتم و دوست دارم تا پایان قراردادم در سپاهان بازی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها