امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۷۱۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
پسر ناصر حجازی گفت:جای خالی پدرم به هیچ وقت پر نخواهد شد و این خلا در زندگی من همیشه وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، آتیلا حجازی در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی اظهار داشت: تشکر می کنم از تمامی مردمی که از تهران و شهرستان ها از شب قبل خودشان را به اینجا رسانده اند. همانطور که می دانید سالگرد پدرم دوم خرداد است اما درخواست مردم این بود که به خاطر تعطیلی روز جمعه، این مراسم را امروز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که مردم دوستش دارند و این حضورشان بسیار با ارزش است. وظیفه کسی نیست که به اینجا بیاید اما لطف می کنند که روز جمعه ای آمدند و مراسم باشکوهی هم برگزار شد.

پسر ناصرحجازی در خصوص جای خالی پدرش بعد از 4 سال تصریح کرد: جای خالی پدرم به هیچ وقت پر نخواهد شد. این خلا در زندگی من همیشه وجود دارد و قطعا بعد از 4 سال بیشتر آن را حس می کنم.

وی همچنین افزود: پدرم زبان خیلی خاصی که داشت و هیچ وقت محافظه کارانه صحبت نمی کرد. هیچ وقت مصلحت را در نظر نمی گرفت و اگر اینطور بود، به خیلی مقام های بالاتر هم می رسید.

حجازی در پایان در خصوص وضعیت استقلال و اینکه با آمدن منصوریان این تیم به موفقیت می رسد، گفت: جدا از مربیگری باید ساختار باشگاه استقلال تغییر کند. هیات مدیره، مربی و شاید هم هوادار در ناکامی های این فصل استقلال مقصر بودند. به نظرم هر کسی که می خواهد بیاید، اعم از منصوریان یا مجیدی یا هر کسی دیگری که می خواهد بیاید، باید یک دگرگونی در این باشگاه از آن بالا که در راس هرم است تا پایین ایجاد شود. فکر می کنم 10، 15 بازیکن این تیم باید بروند تا سال آینده سال خوبی برای استقلال باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها