أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
یادداشت ۵۹۸؛
دکتر حسن نیلی*
آیا ملتی بر سر شرافت و شئون خود به مذاکره می نشیند؟

آیا خون های به ناحق ریخته شده کودکان یمنی ارزش نداشت که مثلا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی یکی حرکت نمادین مانند روز هوای پاک انجام دهد؟

پشت صحنه عالم سیاست چه می گذرد که اینگونه در عرصه میدانی کودکان یمنی به خاک و خون کشیده می شوند و کسی دم بر نمی آورد؟!. آیا وزیر محترم امور خارجه همچنان در چهره مقامات آمریکایی لبخند می زند؟!. آیا همچنان برای وزیر خارجه عربستان تبریک می فرستد؟ آیا جنبش غیر متعهد، تعهدی نسبت به خون های به ناحق ریخته شده در یمن ندارد؟ آیا ریاست آن به اندازه گوجه زدن به یک نماینده مجلس برای خون هزاران بی گناه یمنی کمیته ای تشکیل داده است؟

آیا کسی هست که رهبری را در روز ولادت امام حسین (ع) در دانشگاه امام حسین (ع) یاری نماید.؟؟!!

آیا کسانی که به غرب اعتماد کرده اند، و متن مذاکرات را از ملت ایران مخفی نگه داشته اند، حاضرند بگویند که چه داده و چه گرفته اند؟؟!! آیا رای دهندگان به آقایان حق دارند بپرسند که شما از طرف ما وکیل بودید که مذاکره کنید و تحریم ها را بردارید، ولی چرا بر سر حیثیت، شرافت و شئون ملت ایران به معامله نشسته اید؟!!

* دکتر حسن نیلی احمدآبادی - استاد دانشگاه شیراز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها