أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: براساس منویات رهبری مبنی بر ایجاد جنگ‌های نیابتی و مشارکتی در منطقه توسط دشمنان، نیروی زمینی این رزمایش را به مدت 7 روز در مناطق مختلف کشور برای مقابله با جنگ‌های نیابتی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام مرحله دوم رزمایش بیت‌المقدس 27، گفت: در مرحله اول رزمایش بیت‌المقدس 27 که در منطقه کرمانشاه انجام شد، یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی در کمترین زمان ممکن عملیات خود را علیه دشمن فرضی انجام دادند.

وی افزود: در مرحله دوم رزمایش که در منطقه مرنجاب آران و بیدگل اصفهان برگزار شد، موشک‌های فجر 5،‌ نازعات 6و 10 با موفقیت کامل انجام شد. در این مرحله علاوه بر یگان‌های موشکی نیروی زمینی، پهپادهای نیروی زمینی نیز که توسط مهندسان نیروی زمینی و صنعت دفاعی کشور تولید شده، اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: براساس منویات رهبری مبنی بر ایجاد جنگ‌های نیابتی و مشارکتی در منطقه توسط دشمنان، نیروی زمینی این رزمایش را به مدت 7 روز در مناطق مختلف کشور برای مقابله با جنگ‌های نیابتی برگزار می‌کند.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این رزمایش در منطقه نصرآباد اصفهان با حضور تمام یگان‌های پیاده،‌ زرهی، توپخانه و با حضور فرماندهان و مسئولان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مرحله یگان‌های هوانیروز و جنگنده‌های نیروی هوایی دشمن فرضی را رصد کرده و یگان‌های آن را منهدم می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها