أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان اقدام به بازپرداخت مبلغ انصراف در حداکثر 72 ساعت کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایپا نیوز، عباس فارسی مدیر تامین منابع مالی گروه خودرو سازی سایپا، از زمان بازپرداخت حداکثر 72 ساعته مبلغ انصراف از ثبت نام خودرو سایپا  با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان و حمایت همه جانبه از آنها خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای جلب رضایت آن دسته از مشتریانی که احیاناً از ثبت نام خودرو انصراف خواهند داد، مدت زمان بازپرداخت اصل و سود مبلغ انصراف از ثبت نام خودروهای شرکت سایپا، کاهش یافته است.

فارسی به ایجاد و تامین بودجه صندوق ویژه ای در شرکت سایپا اشاره کرد و گفت:  سایپا توانسته است، میزان زمان بازپرداخت سود انصراف به همراه اصل مبلغ ثبت نامی خودروهای این شرکت را حداکثر به مدت زمان 72 ساعت کاهش دهد.

مدیر تامین منابع مالی گروه خودرو سازی سایپا  تصریح کرد: با توجه به تجربیات به دست آمده از سنوات گذشته و نظر به تعداد اندک مشتریان انصرافی از ثبت نام خودرو، سهم ناچیزی از  بودجه به این موضوع اختصاص یافته و در صورت لزوم از صندوق کسر می شود.

   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها