أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۷۲۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار با جانبازان مقاومت به مناسبت روز جانباز در سخنانی اعلام کرد که امکان اعلام بسیج عمومی علیه تکفیری ها وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان، در دیدار با شماری از جانبازان مقاومت به مناسبت روز جانباز اظهار داشت: خطر کنونی در لبنان شبیه خطر سال ۱۹۸۲ است و امکان اعلام بسیج عمومی علیه تکفیری ها وجود دارد.

وی با بیان این مطلب افزود: شرایط فعلی که خطر موجودیتی ما را تهدید می کند مرحله ای است که ما تمام نیروها و امکاناتمان را برای مقابله با تکفیری ها به کار خواهیم گرفت. ما در هر مکان و با چشمانی باز و هوشیاری کامل با تکفیری ها مبارزه خواهیم کرد و هر کسی که چنین گزینه ای را نمی پسندد آنچه را مناسب می بیند انجام دهد.

دبیر کل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: ما به اهانت هایی که به دستاوردهای مقاومت می شود اهمیتی نمی دهیم و این امر اراده ما را از بین نمی برد، روحیه مقاومت باید عالی باشد و شرایط روحی روانی ما در وضعیت بسیاری خوبی قرار دارد.

وی اظهار داشت: از امروز به بعد دیگر سکوت نخواهیم کرد؛ نبرد با تکفیری ها نبرد موجودیتی و نبرد دین است چرا که با وجود چنین تکفیری هایی، دینی برای ما نخواهد بود. اکنون زمان بسیج عمومی است همه می توانند حتی به صورت شفاهی در آن مشارکت کنند، علما باید در این زمینه صحبت کنند و هر کسی که دارای فرزند شهید است نیز باید در این زمینه سخن بگوید.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: اگر در حلب، حمص و دمشق نمی جنگیدیم باید در بعلبک، الهرمل، الغازیه و مناطق دیگر لبنان با تروریست ها می جنگیدیم. ما سه گزینه پیش رو داریم: 1- بیشتر از چهار سال گذشته بجنگیم 2- اسارت و ذبح دختران و زنان خود را بپذیریم 3- ذلت را بپذیریم و از فاجعه (اشغال فلسطین) به فاجعه دیگر برسیم. در این نبرد اگر سه چهارم نیروهای ما شهید شوند و تنها یک چهارم باقی بمانند و با عزت و کرامت و شرافت زندگی کنند این برای ما بهتر است.

وی در ادامه گفت: ان شاءالله این تعداد هرگز شهید نخواهند شد اما وضعیت فعلی نیازمند فداکاری های بزرگ است، اختلافات میان عربستان سعودی، قطر و ترکیه در حال حاضر به پایان رسیده است و همه اکنون علیه ما هستند.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: شیعیان سفارت آمریکا خائن هستند، ما اگر اراده کنیم و مسئولیت خود را به دوش بگیریم استخوان هایشان را خرد خواهیم کرد. هر کس نیز دیگران را دلسرد کند و غیر از این حرف بزند خائن و احمق است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها