أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
باحضور تیمی متشکل از مهندسین و تکنسین های فنی سایپا جهت آموزش و انتقال تجربه در سایت اسکندریه عراق، روند تولید در این سایت علی رغم مشکلات سیاسی و داخلی در کشور عراق، در سال94 به ثبات نسبی رسیده و به بالاترین میزان تولید در چند سال گذشته به صورت CKD رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایپا،در اردیبهشت ماه 94 با تلاش و همت همکاران مستقر  در سایت اسکندریه عراق، تولید 65 دستگاه در روز به تثبیت رسید و در 21 اردیبهشت 94  با تولید 80 دستگاه خودرو، رکورد تولید در این سایت تولیدی شکسته شد.

شرکت سایپا با به کارگیری تجربیات سایر بازارهای صادراتی و شناخت دقیق مزیت های رقابتی محصولات خود در بازار عراق از ابتدای ورود به این بازار، راه اندازی و گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود در بازار عراق و ارائه خدمات رقابتی را سرلوحه فعالیت های خود قرارداد.

یکی از مهم ترین برنامه های بلند مدت سایپا، صادرات است که خوشبختانه در حال حاضر با انتقال دانش و تجربه ای که توسط متخصصین شرکت سایپا در سایت اسکندریه صورت گرفته است، علاوه بر تولید و مونتاژ خودرو به صورت CKD و SKD در سایت اسکندریه عراق، فرصت مناسبی جهت افزایش تولیدات صادراتی گروه خودرو سازی سایپا و کسب سهم بیشتری از بازار های منطقه فراهم شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها