أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
ارتش و گروه های شیعه به طرف مناطق تحت تسلط داعش در رمادی حرکت کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاهدان عینی اعلام کردند کاروانی متشکل از مبارزان شیعه و نیروهایی از ارتش عراق، امروز از پایگاهی نزدیک شهر رمادی به طرف مناطق تحت کنترل داعش حرکت کردند.

عذال عبید، عضو شورای استانداری الانبار اعلام کرد: صدها نفر از نیروهایی که هفته گذشته پس از تسلط داعش بر رمادی وارد پایگاه حبانیه شدند، در حال حرکت به طرف مناطق درگیری در این شهر هستند.

در حالی که نیروهای هوادار دولت عراق خود را برای بازپس گیری رمادی آماده می کنند، عناصر داعش تلاش دارند با تصرف فلوجه، سرزمین های بیشتری از استان الانبار را تحت کنترل خود درآورده و به پایتخت عراق نزدیک شوند.

از سوی دیگر، خبرگزاری فرانسه در خبر فوری به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد نیروهای عراقی به گروه تروریستی داعش در شرق رمادی حمله کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها