أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۷۲۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
یک فعال سعودی مدعی شد آمریکا موافقت کرده است ایران به عراق نیروی نظامی بفرستد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتهد، فعال عربستانی در حساب توییتر خود مدعی شد پس از سقوط شهر رمادی عراق، آمریکا بطور مخفیانه موافقت کرده است ایران نیروی نظامی به عراق بفرستد. وی اعلام کرد این گروه از سپاه پاسداران نبوده و با تجهیزات و خودروهای نظامی وارد عراق خواهند شد.

وی مدعی شد: آمریکا به رژیم آل سعود اعلام کرده است ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی قادر به متوقف کردن داعش نیستند؛ به همین سبب، تنها راه این است که به نیروهای نظامی ایران اجازه داده شود با آنها مبارزه کنند. آمریکا همچنین به آل سعود اطمینان داده است ورود نیروهای نظامی ایران به عراق خطری برای عربستان ندارد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: به سبب حساسیت موضوع، آمریکا، ایران، عراق و عربستان توافق کرده اند این مسأله پنهان بماند و فقط بر حضور برخی از نیروهای سپاه پاسداران ایران در عراق تأکید شود.

گفته می شود مجتهد، فعال عربستانی که به دلیل انتشار اخبار پشت پرده خاندان حاکم عربستان شهرت زیادی کسب کرده است، از شاهزادگان ناراضی آل سعود است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها