أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۷۲۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
گروه تروريستي داعش از برپايي بازارهاي برده فروشي خبر داد و مدعي شد كه به برده گي گرفتن زنان بخشي از سنت نبوي است!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، سايت "المرصد" يكي از زنان عضو گروه تروريستي داعش ادعا كرد، تعدادي از زناني كه عناصر داعش آنها را به بردگي گرفتند، با اراده خود مسلمان شده و برخي باردار شدند.
يكي از عناصر گروه تروريستي داعش به نام "ام سميه المهاجره" در نسخه انگليسي مجله "دابق"كه سخنگوي اين گروه به شمار مي‌رود، مقاله اي با عنوان "زنان برده يا روسپيان"مدعي شد كه به بردگي گرفتن "سنت بزرگ نبوي" است. !!

نويسنده اين مقاله از آن دسته از عناصر گروه تروريستي داعش كه به موضوع "بردگي گرفتن زنان" حمله كردند و آن را تجاوز به زنان دانستند، ابراز نارضايتي كرد زيرا طبق ادعاي او، تعدادي از اعضاي داعش به محض تمركز رسانه‌ها روي حادثه به بردگي گرفته شدن زنان ايزدي، به اين اقدام حمله كردند و منكر آن شدند.

اما سميه المهاجره با دفاع از "به بردگي گرفتن كفار" ادعا كرد كه "ما عملا زنان كفار را دستگير كرديم. آنها را مثل گوسفند با شمشير آب داديم، عزت از آن خداوند و رسولش و مومنان است، اما منافقان نمي دانند".

وي فاش كرد، برخي از زناني كه گروه داعش آنها را به بردگي گرفته است، باردار شده اند و برخي ديگر در راه خداوند آزاد شده اند، و در دادگاههاي ويژه گروه داعش بعد از اسلام آوردن، ازدواج كرده اند.

ام سميه المهاجره سپس در مقاله خود قسم مي خورد كه خودش نديده يا از كسي در گروه داعش نشنيده است كه زنان برده مجبور شده باشد كه اسلام بياورد بلكه برعكس، ديده است كه آنها داوطلبانه اسلام مي آورند !!

او همچنين در دفاع از سياست داعش در به بردگي گرفتن زنان، اين اقدام را بهتر از روسپي‌گري دانست و مدعي شد: "روسپيان در سرزمين شما مي روند و مي ايند و به طور علني مرتكب اشتباه مي شوند و شرافت خود را براي زندگي مي‌فروشند."
ام سميه متعهد به ايجاد دوباره بازارهاي فروش بردگان شد و گفت: "بازارهاي برده فروشي به طور قطع بازخواهند گشت. چه كسي مي داند شايد قيمت ميشل اوباما سه دينار باشد؛ شايد هم سه دينار برايش زياد است."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها