أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین بار دیگر مدعی شد درباره مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ایران در مذاکرات ۱۸ ماه گذشته توافق‌هایی به دست آمده است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت رسمی وزارت خارجه آمریکا، "ماری هارف"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری روزانه مدعی شد موضوع مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای ایران مسئله‌ای است که در جریان رایزنی‌های هسته‌ای در 18 ماه گذشته بین دیپلمات‌های ایران و 1+5 مورد بحث قرار گرفته و درباره آن توافق صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی در همین رابطه گفت: "من گفتم – همان‌طو ر که چندین بار از زمان تفاهم لوزان گفته‌ام – که ما و ایرانی‌ها بر سر فرایندی برای تهیه لیستی از دسترسی‌ها برای حل موضوع جنبه‌های نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران توافق کردیم. افراد و محل‌هایی که در این لیست قرار می‌گیرند کماکان موضوع رایزنی‌های ما هستند اما ما با توافقی که برآورده کننده نیاز ما برای نتیجه مود نظرمان نباشد، موافقت نخواهیم کرد."

نسیم نوشت: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا درباره این موضوع ظرف 18 ماه گذشته بحث نشده و چرا این موضوع الان مطرح می‌شود گفت: "چرا. مطرح شده است و به همین خاطر هم هست که ما گفته‌ایم که ما برای فرایندی جهت تهیه لیست موافقت کردیم. در این باره رایزنی کرده‌ایم."

هارف در ادامه به سوال یک خبرنگار درباره اظهارات لوزان فابیوس، وزیر خارجه فرانسه که گفته بود ایرانی‌ها خواستار مهلتی 24 ساعته قبل از اجازه دسترسی به سایت‌های مجاز برای بازرسی‌ها هستند هم اینطور پاسخ داد: "ما هنوز داریم درباره جزئیات دقیق نظام بازرسی مذاکره می‌کنیم. انتظار داریم به راه حلی برسیم که به ما و آژانس ضمانت‌های مورد نیاز ما در زمینه دسترسی‌ها و شفافیت‌ها را بدهد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
مجلس باید از تکرار تسلیم لیست دانشمندان توسط ... در زمان دبیری اش به آژانس و از آن طریق به موساد... جلوگیری کند کاری که دانشمندان هسته ای ما را از ملت گرفتند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها