أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اخوان‌فر، مدیر تولید و ارتباطات مستند «۳۳ سال سکوت» گفت: وابستگی به سازمان ها و نهادهای مختلف، می‎تواند بر نگاه مستندساز به مساله، تاثیر گذاشته و حتی آن را منحرف کند. حیات واقعی در سینمای مستند در عدم وابستگی به بودجه‌های دولتی است.
به گزارش پایگاه 598 ، مستند «۳۳ سال سکوت» تازه ترین اثر تولید شده در موسسه فرهنگی آرمان مدیا است. این فیلم روایت زندگی یک جانباز پناهنده به آلمان و شکستن سکوتی ۳۳ ساله از جانب او می‌باشد. این مستند به کارگردانی حسین شمقدری و تهیه‌کنندگی محمدحسن مددی، پس از برگزاری مراسم رونمایی، هم اکنون در مرحله عرضه عمومی است.
 
محسن اخوان‌فر، مدیر تولید و ارتباطات مستند «۳۳ سال سکوت» در مورد برنامه‌های موسسه «آرمان مدیا» برای عرضه این فیلم گفت:‌ فرآیند عرضه تولیدات ما شامل ۴ مرحله برگزاری مراسم رونمایی، اکران در دانشگاه‌ها، فروش از طریق اینترنت و پخش از تلویزیون است. این فرآیند را در مورد مستند «۳۳ سال سکوت» نیز رعایت می‌کنیم.
 
وی در مورد استقبال مخاطبان از عرضه اینترنتی این فیلم، گفت: در چند روزه گذشته استقبال از این مستند در فضای مجازی زیاد بود و تاکنون یکی دو مرتبه، سایت فیلم به دلیل حجم بالای مراجعه، با اختلال روبرو شده است.
 
 
مدیر تولید و ارتباطات مستند «۳۳ سال سکوت» در ادامه تاکید کرد:‌ همچون سینمای داستانی، حیات واقعی در سینمای مستند هم در ارتباط با مخاطب و عدم وابستگی به بودجه های دولتی است؛ مخاطبی که حاضر است برای تماشای مستند، هزینه مادی پرداخت کند. وابستگی به سازمان ها و نهادهای مختلف، می‎تواند بر نگاه مستندساز به مساله، تاثیر گذاشته و حتی آن را منحرف کند.
 
اخوان‌فر در مورد رعایت حق کپی رایت که یکی از مشکلات اصلی تولید‌کنندگان محصولات چند رسانه‌‌ای است، گفت: احترام به کپی رایت و رعایت آن از طرف مخاطبین، نیاز اساسی همه آثار هنری خصوصا مستند است؛ چرا که منابع درآمدی فیلمسازان مستقل سینمای مستند، محدود و کم تعداد است.
 
 
وی در پایان گفت:‌ ما امیدواریم که مستند ۳۳ سال سکوت همانند آثار قبلی‌مان، در حد توان خود، جریان ساز و تاثیرگذار باشد و خاطرات خوب مستندهای میراث آلبرتا ۱ و ۲ را تکرار نماید.
 
علاقه‌مندان به تماشای این فیلم مستند می‌توانند با مراجعه به سایت فیلم به نشانی www.۳۳SAL.ir  اقدام به خرید اینترنتی مستند و دانلود آن نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها