کد خبر: ۳۱۷۲۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
به پاس فعالیت و حضور مستمر و تلاش‌های فرج‌الله سلحشور در عرصه هنر انقلاب، آئین تجلیل از این هنرمند پیشکسوت سه‌شنبه ساعت ۱۵ در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، فرج الله سلحشور فعالیت در عرصه هنر انقلابی را از آغازین روزهای انقلاب در حوزه هنری آغاز کرد و برای رسیدن به نقطه مطلوب هنر انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نبود. وی در ابتدای فعالیتش با بازیگری وارد عرصه سینما شد و در فیلم «توبه نصوح» و «پرواز در شب» به ایفای نقش پرداخت.

کارنامه فعالیت سلحشور  سرشار از علاقه و محبتش به قرآن کریم و اهل بیت (علیم السلام) است. او حضور چشمگیری در عرصه فرهنگ و هنر انقلاب داشته و همواره کوشیده است که در آثارش فرهنگ قرآنی را ترویج کند و با هنر و درکی درست از مفاهیم قرآنی، آثاری در شان انقلاب پدید آورد. این همه و بسیار بیشتر از این او را در جایگاهی نشانده است که اینک اگر او را «علمداری در هنر انقلاب» بدانیم گزاف نیست.

 سلحشور در سه دهه فعالیت خود تلاش کرده است تا در آثارش فرهنگ قرآنی و سیره ائمه و پیامبران را لحاظ کند و با ساخت سریال‌های  «ایوب پیامبر»، «مردان آنجلس» و «یوسف پیامبر » توانست به شکل  شایسته ای قصص قرآنی را برای مخاطب بازگو کند و جمعیت هدف علاوه بر ایران در منطقه نیز مورد توجه قرار گرفت.

خبرگزاری فارس به همین مناسبت همزمان با هفته مقاومت، میزبان مراسم تجلیل از این چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی است. در این فرصت از همه همکاران و همراهان این عزیز در سه دهه فعالیتش دعوت به عمل می‌آورد تا در این مراسم حاضر شوند.

مراسم تجلیل از این هنرمند ارزشمند و چهره فعال فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه مورخ پنجم خرداد ماه ساعت ۱۵ در خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها