أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن مخالفت خود با شرکت در کنفرانس صلح ژنو را به اطلاع دبیرکل سازمان ملل رسانده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، به گزارش پایگاه خبری «المصدر آنلاین»، یک منبع بلندپایه عربی در کنفرانس ریاض فاش کرد که منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن روز چهارشنبه گذشته با دو نفر از مشاوران خود برای بررسی درخواست سازمان ملل جهت مشارکت در کنفرانس ژنو بحث و گفت‌وگو کرد.

این منبع بلندپایانه که نخواست نامش شود، افزود: منصور هادی در دیدار با مشاوران خود درباره عدم حضور در کنفرانس ژنو قبل از اجرای قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت درباره تحریم تسلیحاتی انصارالله را رد کرد.

به گفته این منبع بلندپایه، همه احزاب سیاسی شرکت کننده در کنفرانس ریاض با عدم مشارکت در کنفرانس ژنو که سازمان ملل به آن فراخوانده شدند، بر سر عدم مشارکت در کنفرانس ژنو تا زمان عدم اجرای کامل قطعنامه شورای امنیت، اتفاق نظر دارند.

«خالد بحاح»، معاون رئیس جمهور فراری و نخست وزیر مستعفی یمن نیز روز سه شنبه گذشته در گفت‌و‌گو با شبکه العربیه تاکید کرد که دولت قبل از اجرای قطعنامه در کنفرانس ژنو شرکت نخواهد کرد.

در همین ارتباط، شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه گزارش داد که «عبدربه منصور هادی» مخالفت خود با شرکت در کنفرانس صلح ژنو را به اطلاع دبیرکل سازمان ملل رسانده است.

منصور هادی انجام گفت‌و‌گو بین شمال و جنوب یمن را به نظارت شورای همکاری خلیج فارس بر روند این مذاکره منوط کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها