أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۳۰۸
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
حاشیه در آستانه سفر به عربستان
محمدرضا خانزاده و مبین میردورقی دو بازیکن پرسپولیس با یکدیگر به درگیری فیزیکی پرداختند که اگر میانجیگری تعدادی بازیکنان حاضر در رختکن نبود احتمال داشت شدت جراحات این دو بازیکن زیاد شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در پایان تمرین امروز پرسپولیس دو بازیکن این تیم در رختکن با یکدیگر به درگیری فیزیکی پرداختند.

در آستانه سفر تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان برای برگزاری بازی برگشت این تیم مقابل الهلال عربستان یک بار دیگر حاشیه تأسف‌آوری در پایان تیم امروز سرخ پوشان رخ داد و باید منتظر ماند و دید که موضع باشگاه پرسپولیس در این خصوص چه خواهد بود.

در پایان تمرین امروز و زمانی که بیشترین بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس رختکن این تیم را ترک کرده بودند محمدرضا خانزاده و مبین میردورقی دو بازیکن پرسپولیس با یکدیگر به درگیری فیزیکی پرداختند که اگر میانجیگری تعدادی بازیکنان حاضر در رختکن نبود احتمال داشت شدت جراحات این دو بازیکن زیاد شود.

دلیل درگیری این دو بازیکن به نظر می‌رسد در ابتدا یک درگیری لفظی بوده اما این درگیری لفظی به جاهای باریک رسید به طوری که خانزاده و میردورقی با یکدیگر به زد و خورد پرداختند و این درگیری دور از چشمان برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس رخ داد و باید دید باشگاه پرسپولیس در آستانه سفر به عربستان چه موضعی در خصوص این دو بازیکن جنجال‌آفرین امسال خود خواهد گرفت.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس فردا در ساعت 15 برای برگزاری بازی مقابل الهلال عربستان تهران را با پرواز چارتر به مقصد ریاض ترک خواهد کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها