أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۷۳۱۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل سپاهان این فرد را یک بیمار روانی خطاب کرد و گفت اظهاراتش صحت ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، هر روز یک متهم جدید برای اتفاقات تبریز پیدا می شود و این بار، فردی مرموز متهم شایعه سازی در جریان این بازی بوده است.

او مسعود مزروعی نام دارد، فردی که تا چند روز پیش نامش به صورت مخفف در رسانه ها مطرح بود.

مزروعی در اولین مصاحبه خود در توضیح اتفاقات تبریز خیلی مبهم گفت: «من کارها را پروژه ای انجام می دهم و شاید این هم یک پروژه بود که به من دادند!»

او امروز در گفت و گو با روزنامه خبرورزشی هم توضیح داد: «من تا زمانی که با استاندار اصفهان صحبت نکنم، نمی توانم ماجرا را بازگو کنم.»

او گفت اصلیش اصفهانی است و اضافه کرد: «من دوست ندارم قربانی شوم. برایم مهم نیست از حرف هایم چه برداشت هایی می شود. اتفاقا فردی از دفتر آقای خلیلیان مدیرعامل سپاهان به من زنگ زد و گفت حرف هایت را تکیب کنم. ولی من تا نفهمم قربانی می شوم یا نه، حرف هایم را نه تائید می کنم و نه تکذیب. حتی به شما می گویم آقای پولادگر نماینده اصفهان در مجلس هم در این خصوص پیامکی به من داده است.»

اما پس از اظهارات او، خلیلیان مدیرعامل سپاهان سریعا به حرف آمد و این فرد را بیماری «روانی» خطاب کرد. او درباره تماس از دفترش با مزروعی گفت: «من مدتی در بیمارستان فارابی اصفهان که مخصوص بیماران روانی است، پزشک بودم و شاید این فرد هم یکی از بیماران من بوده و حالا احتیاج به ویزیت دوباره دارد.»

او درباره اظهارات این فرد توضیح داد: «فقط از حرف هایش خنده ام می گیرد. ناچاریم با استفاده از همه ابزارها، به مراجع امنیتی و قضایی شکایت کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها