أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۳۲۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۰     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
دعای سریع الاجابه در بیانات بسیاری از علما آورده شده است که برخی از آنها خاص هستند مثل دعای حاجت آیت الله بهجت که در یکی از صفحات قرآن شخصی ایشان نوشته شده بود .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، دعای سریع الاجابه در بیانات بسیاری از علما آورده شده است که برخی از آنها خاص هستند مثل دعای حاجت آیت الله بهجت که در یکی از صفحات قرآن شخصی ایشان نوشته شده بود که در ادامه می خوانید.

دعای سریع الاجابه حاجت و اینکه چگونه دعا کنیم تا حاجت ما سریع الاجابه شود را اینبار از میان قرآن شخصی آیت الله بهجت بخوانید و با عمل به آن ان شاءالله به حاجت خود برسید.

آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت در حاشیه قرآن شخصی خود دستور عمل زیبایی را نوشته بودند که در ادامه می خوانید:

هر کس در بین الطلوعین یعنی بین فجر کاذب و فجر صادق ( ۵ دقیقه قبل از اذان صبح تا ۵ دقیقه بعد از اذان) این ذکر را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده میشود ولو اگر تشرف به خدمت امام زمان (عج) باشد:

صلوات (۱۴ بار)

یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی (۴۰ بار)

صلوات (۱۴ بار)

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
۱
۱
این دعا را مسئولان ما بخوانند تا عاقبت بخیر بشوند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
۶
۰
آقا جان این توسط فرزند آیت الله بهجت تکذیب شد
چرا اخبار بدون منبع می گذارید
از شما بعیده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها