أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۳۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
باتری بکارگرفته شده در گوشی D6000 بزرگترین نمونه ای است که تاکنون در یک تلفن هوشمند استفاده شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - تلفن هوشمند جدید شرکت چینی Innos یک ویژگی جالب توجه را ارائه می کند که می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد. این تلفن هوشمند به باتری 6,000 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده که حداقل باید یک روز کامل شارژ را در اختیار کاربر قرار دهد و احتمالا در استفاده عادی حداقل سه روز دوام می آورد.

Innos D6000؛ هوشمند اندرویدی با باتری 6000میلی‌آمپرساعتی

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، باتری بکارگرفته شده در گوشی D6000 بزرگترین نمونه ای است که تاکنون در یک تلفن هوشمند استفاده شده است. به گفته شرکت Innos این باتری نیروی لازم برای فعالیت دستگاه بین سه تا پنج روز پس از شارژ کامل بسته به میزان استفاده کاربر را فراهم می کند.

شرکت Innos از فناوری ساختار سلولی دوتایی در D6000 استفاده کرده است که شامل دو باتری می شود. یکی از باتری ها داخلی و دارای ظرفیت 2,480 میلی آمپر ساعت و دیگری خارجی و قابل تعویض با ظرفیت 3,520 میلی آمپر ساعت است. این فناوری جالب توجه به کاربر اجازه می دهد بی نیاز از خاموش کردن دستگاه باتری خارجی را تعویض کند.

Innos D6000؛ هوشمند اندرویدی با باتری 6000میلی‌آمپرساعتی

از دیگر مشخصات تلفن هوشمند Innos می توان به نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی (1080p)، پردازنده هشت هسته ای اسنپ‌دراگون 615 با فرکانس پردازشی 1.8 گیگاهرتز، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و اندروید 5.0 لالی‌پاپ اشاره کرد. این تلفن هوشمند از برچسب قیمت مقرون به صرفه 290 دلاری نیز سود می برد اگرچه عرضه آن خارج از مرزهای چین نامشخص است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها