أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۳۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پرسپولیس تیم بزرگی است و نیاز به حضور افرادی همچون هدایتی و عابدینی دارد و در این میان چند نفر دیگر باید بیایند و به آنها کمک کنند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، محمود خوردبین سرپرستی که سال‌هاست به نیمکت پرسپولیس الصاق شده است حالا با مربی‌ای کار می‌کند که از حضور او لذت می‌برد.

 

خوردبین درباره تفاوت پرسپولیس برانکو و درخشان صحبت کرد. او در این گفتگو به نژادفلاح هم کنایه زد.

 

* فکر می‌کردید پرسپولیس با آن همه بحران حالا به یک تیم مدعی تبدیل شود؟

- واقعا فکر می‌کردم. تیم خوبی درست کرده بودیم. تیمی که فوتبال بازی می‌کرد اما می‌باخت یا مساوی می‌کرد. ما در طول فصل با اینکه سرتر بودیم نتیجه نمی‌گرفتیم و اتفاقات پیش‌بینی نشده برای‌مان رخ می‌داد.

 

* اما هواداران این روزها از بازی‌های پرسپولیس لذت می‌برند؟

- آن زمان هم خوب بازی می‌کردیم اما تفاوتش در این بود که تیم‌های ایرانی از پرسپولیس شناخت داشتند و باعث می‌شد این اتفاقات رخ دهد. در بازی‌های آسیایی چون تیم‌ها شناخت کافی نداشتند کارهای تاکتیکی‌مان جواب داد. البته باید بگویم که در حال حاضر گذشت و فداکاری بچه‌ها بیشتر شده است.

 

* خیلی‌ها منتظرند تا برانکو در پرسپولیس رنسانس ایجاد کند. فکر می‌کنید او توانایی این کار را داشته باشد؟‌

- امیدوارم این اتفاق رخ دهد چرا که او انسانی محترم و عالی است. مدت‌ها بود چنین کسی را روی نیمکت پرسپولیس ندیده بودم. من کار این مربی را به لحاظ اخلاقی و فنی می‌پسندم. برانکو کاری کرده تا بچه‌ها راضی و خوشحال و سراپا گوش باشند. هر کسی بیرون باشد حرفی نمی‌زند و دیگر در پرسپولیس حرف زدن اضافه وجود ندارد. برانکو خوب کار می‌کند و دیسیپلین خاصی دارد. برای او مهم بازیکنان نیستند بلکه اولویتش کل تیم است. این رفتار برانکو و شخصیتش باعث شده تا پرسپولیس سروسامان بگیرد.

 

* شما فکر می‌کنید چرا درخشان نتوانست در پرسپولیس نتیجه بگیرد؟

- درخشان هم در پرسپولیس زحمت کشید اما چون بسیار مهربان بود چند بازیکن از او سوء استفاده کردند. برانکو با کسی شوخی ندارد و تیمش را بیشتر دوست دارد. برخلاف درخشان که بیش از حد مهربان بود اگر نگاهی به تیم برانکو بیندازیم متوجه می‌شویم که انضباط تیمی پیدا کرده و حالا هم سه،‌ چهار بازیکن دور زمین می‌دوند.

 

* پس معتقدید مهربانی زیاد کار دست درخشان داده بود؟

- حمید مقصر نبود. مقصر آن بازیکنان بودند که سو استفاده کردند. این دلیل نمی‌شود که چون او مهربان بود آنها هرکار که دل‌شان می‌خواست انجام بدهند. تعویض می‌شوند به رختکن بروند یا بازی نکنند چیزی بگویند. پول نمی‌رسید به حمید درخشان بی‌ادبی می‌کردند اما اگر همان حرکت‌ها را با برانکو بکنند او برخورد می‌کند. برانکو معطل نمی‌کند و گذشت در این رابطه ندارد. این مربی با بی‌ادب‌ها و کسانی که ناز می‌کنند تعارف ندارد.

 

* حالا که با برانکو کار می‌کنید درباره آن دوره‌ای که سرمربی تیم‌ملی بود و از او انتقاد می‌کردید چه نظری دارید؟

- من هیچ‌وقت از برانکو انتقاد نکردم. شاید از کی‌روش انتقاد کرده باشم اما همان زمان هم به برانکو علاقه‌مند بودم. این آدم چیزی ندارد برای ایراد گرفتن و با اخلاق و با محبت است و در عین حال یک مربی خوب به لحاظ فنی است. رفتارهایی از او دیدم که برای من جالب توجه است.

 

* فصل بعد را چطور می‌بینید؟ آن هم در شرایطی که هنوز وضعیت باشگاه مشخص نیست؟‌

- امیدوارم هر چه زودتر شرایط مهیا شود و هدایتی باشگاه را تحویل بگیرد. به نظر من از این بهتر نمی‌شود که هدایتی بیاید. پرسپولیس تیم بزرگی است و نیاز به حضور افرادی همچون هدایتی و عابدینی دارد و در این میان چند نفر دیگر باید بیایند و به آنها کمک کنند.

 

* اما عابدینی سابقه دخالت در کار مربیان را دارد. فکر نمی‌کنید با این شیوه با برانکو به مشکل بخورند؟‌

- عابدینی زمانی در کار مربیان دخالت کرده که فکر کرده آنها اشتباه می‌کنند. او در کار مربیان داخلی دخالت می‌کند. عابدینی به برانکو علاقه‌مند است و خیال‌تان راحت باشد عابدینی در کار او دخالت نمی‌کند. گروه هدایتی با همفکری بازیکنان خوبی برای فصل آینده جذب خواهند کرد که از روز اول تا روز پایان پرسپولیس را در صدر جدول نگه دارند.

 

* برانکو تا حالا پولی از باشگاه نگرفته در این خصوص با شما صحبتی کرده است؟‌

- او هرگز در این‌باره با من صحبتی نکرده است. او نه تنها در مورد پولش حرفی نزده بلکه کارهایی کرده که برای من جالب توجه است. کاش آقایان هم مثل برانکو بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها