أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۷۳۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با پايگاه ۵۹۸:
آصفری در خصوص تلاش 1+5 برای گرفتن حق بازرسی از مراکز نظامی ایران و مذاکرات صورت گرفته در این خصوص اظهار داشت: آقاي عراقچي و هیچ یک از اعضای تیم مذاکره کننده حق دخالت نظامي كشور را ندارد، نه در جهت بازرسي و نه در جهت توانمندی های موشكی کشور و کلا اين موضوع ها ارتباطي با مذاكرات هسته اي ما ندارد و مذاکره کنندگان هم حق دخالت در اين موضوع را ندارند.
محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پايگاه 598 در خصوص تلاش 1+5 برای گرفتن حق بازرسی از مراکز نظامی ایران و مذاکرات صورت گرفته در این خصوص اظهار داشت: آقاي عراقچي و هیچ یک از اعضای تیم مذاکره کننده حق دخالت نظامي كشور را ندارد، نه در جهت بازرسي و نه در جهت توانمندی های موشكی کشور و کلا اين موضوع ها ارتباطي با مذاكرات هسته اي ما ندارد و مذاکره کنندگان هم حق دخالت در اين موضوع را ندارند.

آصفری افزود: بحث نيروهاي مسلح جزو اختيارات مقام معظم رهبري می باشد و كسي نمي تواند دخالت كند و در جمهوري اسلامي ايران به هيچ کشوری اجازه دخالت در حوزه دفاعی و نظامی نمی دهد و توافقی که در آن بازرسی از اماکن نظامی ما آمده باشد مجلس، مردم و نظام نخواهند پذیرفت و لذا غرب هم بايد متوجه باشد و اگر فكر مي كند خروجي مذاكراتش بدست آوردن بنيه دفاعي و توانايي هاي جمهوري اسلامي ايران است كاملا ادر اشتباه است و نميتواند از اين راهكار برای دستیابی به اطلاعات کشور اقدام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان نمود: همان طور که فعاليت هسته اي كشور ما کاملا شفاف است، فعاليت نظامي ما هم مانند همه كشور ها طبقه بندي  شده می باشد و اين اطلاعات را به هيچ قيمتي حاضر نيستيم در اختيار كشوري مانند امريكا و كشور هايي كه دشمني شان با ما ثابت شده است را بگذاريم.

وی در خصوص سخنان آقای عراقچی در کمیسیون امنیت ملی بیان داشتند: آقاي عراقچي در مورد بازديد از مراكز نظامي کشور در كميسيون بحثی را نگفتند و در صحبت هايي كه در خارج از كشور انجام دادند مطرح كردند و متاسفانه بعضا صحبت هايي كه آقايان در كميسيون مي كنند با صحبت هاي بيرون از كميسيون شان تفاوت دارد كه بايستي شفاف سازي ايجاد شود و جلوي اين دوگانه صحبت كردن ها گرفته شود.

مصاحبه: مجتبي روحاني نژاد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
چه عجب يكي جلوي تيم مذاكره كننده در آمد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
بابا نسخه اين تيم مذاكره كننده را بپيچيد تمام
اين تيم مذاكره كننده و وزارت خارجه تعظيل نميخوايم آقا نمي خوايم به كي بگيم نمخوايم هر روز باپولهاي اين ملت بريد گفت و شنود كنيد و كشور را به باد بديد
پاسخ
مرتضی رمضانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
آقای عراقچی که سیاستمداری با هوش هستند سعی کنند در به کاربردن کلمات در خصوص حضرت آقا دقت بیشتری کنند مثلا کلمه دخالت در خصوص کنگره آمریکا درست است چون بمذاکرات هسته ای 2 دولت به او ربطی نداره اما در خصوص حضرت آقا که مشروعیت کل دولت تدبیر و امید به تداوم حکم تنفیذ ایشان مرتبط است به کاربردن کلمه دخالت درست نیست آقای عراقچی باید بگویند حضرت آقا نسبت به عدم اجازه بازجوئی دانشمندان نسبت به این موضوع حراست کردند نه دخالت.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها