کد خبر: ۳۱۷۳۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
علی جباری بدون تردید یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران و باشگاه استقلال محسوب می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خبرورزشی نوشت: او سال‌ها در استقلال و تیم ملی بازی کرده و یکی از بهترین‌ها بوده است. روز گذشته با جباری در خصوص شرایط استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
استقلال را در فصلی که گذشت چطور دیدید؟
شرایط تیم در 2 فصل اخیر اصلاً خوب نبوده است. خواسته هواداران برآورده نشد و تیم نتایج مطلوبی نگرفت. 2 سال است نتایج ضعیف گریبانگیر استقلال شده و طرفداران از این بابت بسیار ناراحت و نگران هستند. جدا از مسائل فنی و نتیجه نگرفتن، استقلال مشکل مالی هم داشت و پول کافی به تیم نرسید البته اسپانسر هم ناراحتی‌هایی داشت.

از نظر فنی عملکرد تیم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
در 2 فصل اخیر، استقلال در کارهای نقل و انتقالات خوب عمل نکرد؛ هم پارسال این مشکل را داشتیم و هم امسال. بازیکنانی که در این 2 فصل از استقلال رفتند با آنهایی که آمدند، قابل مقایسه نبودند. آنهایی که رفتند ستاره و مؤثر بودند اما آنهایی که جذب شدند، نتوانستند به تیم کمک کنند. یک گلر برزیلی آوردند و کلی هم پول گرفت اما در نهایت چه شد؟ در نیم‌فصل چند بازیکن آوردند اما چقدر بازی به آنها رسید؟ دوستانی هم که در تمرین بودند به من گفتند در تمرینات کار خاصی انجام نمی‌شده و مگر با خرس‌وسط و فوتبال دستگرمی می‌توان تیم ساخت؟ زمانی که ما در استقلال بازی می‌کردیم یا زمان سوکوموروخوف تمرینات تیم همیشه شاداب و متنوع بود. بدنسازی کاملی هم که نداشتیم. در این فصل بازیکنان استقلال فقط نیمه اول می‌دویدند و نیمه دوم اصلاً حال نداشتند!

با توجه به این مسائل، ادامه حضور قلعه‌نویی در استقلال را درست می‌دانید؟
با توجه به این شرایط نه. قلعه‌نویی در گذشته خوب عمل کرده اما در 2 فصل اخیر نه. او گذشته موفقی دارد اما در فصل اخیر خیلی بد نتیجه گرفت و اگر با همین شرایط بخواهد بماند سال بعد هم موفق نخواهد بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها